Σύντομα στην Κίνα οι καφέδες της Starbucks θα παραδίδονται στο σπίτι ή στο γραφείο του πελάτη με τη βοήθεια του κολοσσού ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba, ανακοίνωσαν σήμερα στη Σανγκάη οι δύο όμιλοι, την ώρα που η αμερικανική αλυσίδα κατακλύζει μια κινεζική αγορά ακόρεστη για καφεΐνη και βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν ισχυρό εγχώριο ανταγωνιστή.

Τα καφέ Starbucks και ο όμιλος Alibaba Holding Lt ανακοίνωσαν τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία τους που θα επιτρέψει μια Εμπειρία Starbucks στην Κίνα, όπως ανέφεραν στη συνέντευξη Τύπου.

Η συνεργασία με σημαντικές εταιρείες της Alibaba, ανάμεσά τους οι Ele.me, Hema, Tmall, Taobao και Alipay, θα επιτρέψει στην Starbucks να προσφέρει από τον Σεπτέμβριο του 2018 υπηρεσίες παράδοσης των προϊόντων της από 150 καταστήματα που βρίσκονται σε ιδιαίτερα εμπορικά σημεία του Πεκίνου και της Σανγκάης.

Η εταιρεία προτίθεται να επιταχύνει και να διευρύνει το πρόγραμμα delivery σε περισσότερα από 2.000 καταστήματα Starbucks σε 30 πόλεις έως τα τέλη του 2018.