Το 2018 αναμένεται να είναι χρονιά σταθμός στην ιστορία της κινεζικής εταιρείας κατασκευής συσκευών τεχνολογίας Xiaomi, αφού η αρχική δημόσια προσφορά (IPO) μετοχών που ετοιμάζει αναμένεται να αντλήσει το απίστευτο ποσό των 50 δισ. δολαρίων κάνοντάς τη μεγαλύτερη που έχει υπάρξει ποτέ.

Η Xiaomi μπορεί να ιδρύθηκε πριν μόλις οκτώ χρόνια και να κυκλοφόρησε το πρώτο της smartphone πριν από επτά, ωστόσο έχει ήδη καταφέρει να θεωρείται από τις μεγαλύτερες μάρκες στον χώρο της τεχνολογίας, όχι μόνο στην πατρίδα της την Κίνα, όπου πλέον οι πωλήσεις της κατάφεραν να ξεπεράσουν αυτές της πανίσχυρης Apple, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο. Εκεί έρχεται να παίξει τον ρόλο του το τεράστιο δίκτυο πωλήσεων που έχουν δημιουργήσει οι κινεζικές εταιρείες, μέσω του οποίου προϊόντα φτάνουν σε όλο τον πλανήτη.

Η εταιρεία έριξε από την αρχή μεγάλο βάρος στη στρατηγική των διαδικτυακών πωλήσεων, κίνηση που αποδείχθηκε απόλυτα επιτυχημένη, ωστόσο το τελευταίο διάστημα επιταχύνει και το άνοιγμα φυσικών καταστημάτων. Τα σημεία λιανικών πωλήσεων παρέχουν περισσότερους άξονες στους καταναλωτές για να γνωρίσουν τα προϊόντα και να ενσωματώσουν στα κινητά τους διάφορες υπηρεσίες μετά την πώληση. Ο καλύτερος συνδυασμός ηλεκτρονικών και «φυσικών» πωλήσεων είναι σύμφωνα με τους ανθρώπους της Xiaomi το κλειδί για να επιτευχθεί ο στόχος των 100 εκατομμυρίων smartphones για το 2018. Φυσικά η εταιρεία έχει επεκταθεί και σε άλλες τεχνολογικές συσκευές, όπως tablets, laptop αλλά και έξυπνα gadgets από σκούπες καθαριότητες έως λεκάνες τουαλέτας.

Όλη αυτή η επιτυχία δε θα μπορούσε να μην έχει θετικό αντίκτυπο και στην αξία της. Η Xiaomi ετοιμάζεται για το μεγαλύτερο βήμα της που θα είναι μία τεράστια αρχική δημόσια προσφορά (IPO). Συγκεκριμένα, ο στόχος έχει μπει στα 50 δισ. δολάρια που θα αποτελέσουν ρεκόρ. Το προηγούμενο είναι αυτό της επίσης κινεζικής Alibaba (εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου) που πριν από τρία χρόνια συγκέντρωσε 25 δισ.