Μία από τις πιο ευρέως γνωστές συνεργασίες στον χώρο του ποδοσφαιρικού μάρκετινγκ είναι αυτή ανάμεσα στο Τσάμπιονς Λιγκ και τη μάρκα PlayStation της Sony. Η συγκεκριμένη σύμπραξη κρατά πλέον 21 χρόνια και σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΟΥΕΦΑ ανανεώθηκε μέχρι και το 2021.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ποδοσφαιρική Συνομοσπονδία, οι άνθρωποι της Sony Interactive Entertainment, το τμήμα του ιαπωνικού κολοσσού που είναι υπεύθυνο για τα προϊόντα ψηφιακής ψυχαγωγίας και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, έδωσαν τα χέρια με την TEAM, την εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ που διαχειρίζεται τα εμπορικά δικαιώματα του Τσάμπιονς Λιγκ. Έτσι η συνεργασία τους θα συνεχιστεί και στον νέο τριετή εμπορικό κύκλο που ξεκινά το Σεπτέμβρη και φυσικά τα έχει να κάνει με τη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών PlayStation.

Οι κονσόλες PS4 και PS4 Pro, οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας PlayStation VR και το δίκτυο PlayStation Network θα προβάλονται σε όλο τον ποδοσφαιρικό κόσμο μέσα από την κορυφαία ποδοσφαιρική διοργάνωση. Από τις διαφημιστικές πινακίδες στα γήπεδα μέχρι και τα τηλεοπτικά σποτ την ώρα των αγώνων, μέχρι τα social media και τα ειδικά παιχνίδια πρόβλεψης στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης, η παρουσία του PlayStation θα είναι διαρκής και μεγάλη.

Το PlayStation είναι ο όγδοος χορηγός που έχει δεσμευτεί να παραμείνει στο Τσάμπιονς Λιγκ και για τη νέα τριετία. Η σημερινή συμφωνία ακολούθησε τα παρόμοια deal επέκτασης που υπογράφηκαν από τις Heineken, Nissan, PepsiCo, Mastercard, Gazprom και Adidas.