Ακόμα μια κινεζική εταιρεία, αυτή τη φορά το brand ανδρικής ένδυσης Diking, υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΦΙΦΑ ώστε να είναι ένας εκ των χορηγών του επερχόμενου Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Η Κίνα έχει στρέψει για τα καλά το ενδιαφέρον της στο ποδόσφαιρο, όπως φαίνεται από το γεγονός πως όλο και περισσότερες επιχειρήσεις της χώρας γίνονται χορηγοί του Μουντιάλ της Ρωσίας. Σε μία εποχή που η ΦΙΦΑ δυσκολεύεται να βρει χορηγούς από τις παραδοσιακές αγορές, κυρίως γιατί το όνομά της έχει αμαυρωθεί λόγω σοβαρών σκανδάλων, οι Κινέζοι τείνουν χείρα βοηθείας, τόσο οικονο0μικής όσο και εμπορικής.

Η πιο πρόσφατη προσθήκη στους χορηγούς του Μουντιάλ που προέρχονται από την πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου ακούει στο όνομα Diking. Πρόκειται για μάρκα ανδρικών ρούχων που ειδικεύεται στις πιο επίσημες ενδυμασίες στελεχών και υπαλλήλων επιχειρήσεων και εταιρειών.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση η εταιρεία εξασφάλισε διάφορα εμπορικά δικαιώματα, αποκλειστικά για τις αγορές της Ασίας. Θα μπορεί να χρησιμοποιεί το λογότυπο της διοργάνωσης στις καμπάνιες της, θα προβάλλεται διαφημιστικά με΄σω των διαδικτυακών μέσων και προφίλ του τουρνουά και θα δει το σήμα της σε διαφημιστικές πινακίδες, κλπ.

Εκτός από την Diking, οι κινεζικές εταιρείες που συνεργάζονται εμπορικά με τη ΦΙΦΑ είναι οι Wanda, Vivo, Hisense, Yadea και Mengniu Group.