Το νέο της εμπορικό λογότυπο που θα αποτελεί το σήμα της από το 2018 και μετά, αποκάλυψε η Formula 1 κατά τη διάρκεια της τελετής βράβευσης των νικητών του Γκραν Πριν του Άμπου Ντάμπι.

Όπως σας είχαμε μεταφέρει από την Παρασκευή, οι νέοι ιδιοκτήτες της Formula 1, ο μιντιακός κολοσσός Liberty Media, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μία ιστορική αλλαγή βάζοντας στο χρονοντούλαπο της ιστορίας το θρυλικό λογότυπο του πρωταθλήματος και παρουσιάζοντας παράλληλα ένα νέο.

Η αποκάλυψε έγινε εχθές, μετά το πέρας του τελευταίου αγώνα της φετινής σεζόν, του Γκραν Πριν του Άμπου Ντάμπι. Την ώρα που οι Μπότας, Χάμιλτον και Φέτελ λάμβαναν τα βραβεία για τις τρείς πρώτες θέσεις, στο φόντο εμφανίστηκε το νέο σήμα. Στη συνέχεια ακολούθησε και λανσάρισμα στα social media.

f1 new logo

Το νέο σήμα, που όπως προείπαμε επίσημα θα ξεκινήσει την παρουσία του από τη νέα χρονιά, αντικατοπτρίζει δύο μονοθέσια που μαχόμενα για την πρωτιά παίρνουν τη στροφή (σχηματίζουν το F) και πηγαίνουν να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού (σχηματίζει το 1). Το χρώμα που κυριαρχεί είναι το κόκκινο, με το γενικότερο σχέδιο να είναι πιο κοντά στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε.

Οι νέοι παράγοντες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν τονίσει πολλές φορές πως η F1 έχει μείνει πίσω στον ψηφιακό τομέα και γενικότερα το σύγχρονο μάρκετινγκ. Η κίνησή τους να αλλάξουν το λογότυπο είναι κομμάτι ενός γενικότερου πρότζεκτ που αφορά το επαναλανσάρισμα όλου του brandname της F1.