Ο ισπανικός τραπεζικός όμιλος Banco Santander θα είναι η νέα επίσημη τράπεζα της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, του Τσάμπιονς Λιγκ, όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΟΥΕΦΑ.

Μόλις εχθές σας ενημερώσαμε πως η Santander αποφάσισε να σταματήσει τη χορηγική της συνεργασία με την ομάδα Formula 1 της Ferrari, που της κόστιζε 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Τα κεφάλαια αυτά (και κάτι παραπάνω) αποφάσισε να τα διοχετεύσει και πάλι στο αθλητικό μάρκετινγκ, αλλά σε ένα άλλο σπορ. Όπως έγινε σήμερα γνωστό, η μεγάλη ισπανική τράπεζα ανέλαβε τον τίτλο της επίσημης τράπεζας του Τσάμπιονς Λιγκ, με τη συνεργασία να ξεκινά την επόμενη ποδοσφαιρική σεζόν (Φθινόπωρο του 2018) και να έχει διάρκεια τρείς αγωνιστικές περιόδους (εμπορικός κύκλος 2018-21).

Στις αρχές του 2017 γνωστοποιήθηκε πως μία από τις προνομιούχες θέσεις των χορηγών του Τσάμπιονς Λιγκ θα έμενε κενή. Η ιταλική τράπεζα Unicredit αποφάσισε πως η τρέχουσα σεζόν θα είναι η τελευταία που τη βρίσκει χορηγό της διοργάνωσης. Όπως είναι εύκολα κατανοητό όταν μιλάμε για το πιο εμπορικό ετήσιο ποδοσφαιρικό τουρνουά, στον χώρο των ευρωπαϊκών τραπεζών σήμανε συναγερμός, αφού όλες θα ήθελαν να μπορούν να συνδέσουν το όνομά τους με το Τσάμπιονς Λιγκ.

Τελικά αυτή που τα κατάφερε είναι η Santander, μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες στον πλανήτη. Όπως προείπαμε εδρεύει στην Ισπανία αλλά δραστηριοποιείται σε πολλές αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής, έχοντας πελατολόγιο που ξεπερνά τα 130 εκατομμύρια άτομα. Οι άνθρωποι της εταιρείας θέλουν να δουν τον αριθμό αυτό να αυξάνεται και έτσι πήραν την απόφαση να επενδύσουν σε μία συνεργασία με την ΟΥΕΦΑ.

Το χορηγικό πακέτο δικαιωμάτων που απέκτησε θα τη βοηθήσει να προβληθεί όχι μόνο μέσω του Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά και του Σούπερ Καπ, του Τσάμπιονς Λιγκ Νέων και του Τσάμπιονς Λιγκ του Φούτσαλ. Όπως και οι υπόλοιποι σπόνσορες της διοργάνωσης θα διαφημίζεται μέσω τηλεοπτικών σποτ, των διαφημιστικών πινακίδων, των social media και πακέτων εισιτηρίων και φιλοξενίας, ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιεί το διάσημο σήμα του Τσάμπιονς Λιγκ στις καμπάνιες της.

Το πόσα χρήματα χρειάστηκε να προσφέρει για να αποκτήσει όλα αυτά ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο οι ειδικοί του αθλητικού μάρκετινγκ θεωρούν πως θα πρέπει να μιλάμε για ένα ποσό που ξεπερνά τα 50-60 εκατ. ευρώ ετησίως. Τα ποσά φαίνονται μεγάλα, αλλά η αξία της διαφήμισης μέσω του Τσάμπιονς Λιγκ είναι πολύ μεγαλύτερη. Η Santander εκτιμά πολύ το ποδόσφαιρο ως εργαλείο μάρκετινγκ. Ήδη είναι ο μεγάλος χορηγός του Κόπα Λιμπερταδόρες, του κορυφαίου διασυλλογικού τουρνουά της Νοτίου Αμερικής, αλλά και του ισπανικού πρωταθλήματος.