Ένα μεγάλο χορηγικό deal ανακοίνωσαν σήμερα ο γίγαντας των αναψυκτικών Coca-Cola και η αγγλική Πρέμιερ Λιγκ, που έφτασαν σε εμπορική συμφωνία διάρκειας τρεισήμισι ετών.

Όπως έγινε γνωστό, η συνεργασία θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2019, με την εταιρεία να εξασφαλίζει το δικαίωμα διαφημιστικής προβολής σε ό,τι σχετίζεται με το εμπορικότερο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα του κόσμου, ενώ παράλληλα θα μπορεί να χρησιμοποιεί την «εικόνα» της Πρέμιερ (λογότυπο, φωτογραφίες, βίντεο, ονόματα ομάδων, κλπ.) στις διαφημιστικές της καμπάνιες. Η Coca-Cola ανέλαβε, επίσης, τη διοργάνωση της περιοδείας του τροπαίου της Πρέμιερ σε όλη τη βρετανική επικράτεια.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συμφωνία δεν αφορά μόνο το γνωστό αναψυκτικό αλλά μία ευρεία γκάμα προϊόντων που ανήκουν στον όμιλο Coca-Cola, όπως σόδες, νερά, χυμούς, κλπ. Όπως μπορεί εύκολα να συμπεράνει κανείς όλα αυτά δε θα κοστίσουν λίγα χρήματα. Επισήμως δεν ανακοινώθηκε κάτι, αλλά οι ειδικοί του χώρου εκτιμούν πως το αντίτιμο θα βρίσκεται κάπου κοντά στις 10 εκατ. λίρες (11,2 εκατ. ευρώ) ετησίως.

Η Coca-Cola έρχεται να καλύψει την 7η και τελευταία κενή θέση του παγκόσμιου χορηγικού προγράμματος της Πρέμιερ Λιγκ. Οι υπόλοιποι μεγάλοι χορηγοί είναι η τράπεζα Barclays, η αθλητική εταιρεία Nike, η ωρολογοποιεία Tag Heuer, η μπύρα Carling, η εταιρεία ανάπτυξης ηλεκτρονικών παιχνιδιών EA Sports, η μάρκα σοκολάτας Cadbury. Μετά από δεκαετίες οι υπεύθυνοι της Πρέμιερ αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το εμπορικό μοντέλο του ενός μεγάλου χορηγού ονόματος και να ακολουθήσουν τη στρατηγική περισσότερων «μικρότερων» χορηγών.