Η αθλητική εταιρεία Under Armour συνεχίζει να διανύει περίοδο κρίσης, με τα οικονομικά της αποτελέσματα για το γ΄ τρίμηνο να καταδεικνύουν την πρώτη μείωση εσόδων από το 2005 που μπήκε στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Σε προηγούμενα άρθρα μας για την Under Armour σας είχαμε μεταφέρει πως η για πολλά χρόνια ραγδαίως αναπτυσσόμενη αθλητική εταιρεία άρχισε να αντιμετωπίζει μερικά προβλήματα. Το α’ τρίμηνο του 2017 ήταν το πρώτο ποτέ όπου αντί για κέρδη υπήρξε ζημία. Τώρα ήρθε η στιγμή τα τριμηνιαία έσοδα να είναι λιγότερα σε σχέση με τα αντίστοιχα του προηγούμενου έτους.

Η συνεχόμενη πτώση των πωλήσεων της εταιρείας στην κομβική αγορά της Βόρειας Αμερικής ξεπέρασε την άνοδο που υπήρξε στις υπόλοιπες παγκόσμιες αγορές, οδηγώντας σε μείωση των συνολικών εσόδων. Έτσι, τα έσοδα για το διάστημα Ιούλιος - Σεπτέμβριος 2017 διαμορφώθηκαν στα 1,41 δισ. δολάρια από τα 1,47 δισ. δολάρια του αντίστοιχου τριμήνου το 2016, ενώ ήταν λιγότερα και από τα 1,49 δισ. που προέβλεπαν οι ειδικοί.

Πολύ μεγάλη μείωση υπήρξε και στα καθαρά κέρδη, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 54,2 εκατ. δολάρια ή 12 σεντς ανά μετοχή, χαμηλότερα από τα 128,2 εκατ. δολάρια ή 28 σεντς ανά μετοχή στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 22 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 19 σεντς.

Όλα αυτά δε θα μπορούσαν παρά να έχουν αρνητικό αντίκτυπο και στις εκτιμήσεις της εταιρείας για τα αποτελέσματα όλου του έτους. Η ανανεωμένη πρόβλεψη κάνει λόγο για συνολική άνοδο των εσόδων κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, σε αντίθεση με την προηγούμενη πρόβλεψη για αύξηση από 9-11%. Τα προσαρμοσμένα κέρδη αναμένεται να είναι από 18-20 σεντς ανά μετοχή και όχι 37-40, όπως ανέφεραν οι προηγούμενες εκτιμήσεις. Η μετοχή της εταιρείας, όπως ήταν φυσιολογικό, κατρακύλησε.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Under Armour, Κέβιν Πλανκ, δε θέλησε να κρυφτεί και χαρακτήρισε την απόδοση της εταιρείας μέσα στο 2017 «απίστευτα απογοητευτική». Σε συνομιλία που είχε με αναλυτές κατηγόρησε τις πολλές πτωχεύσεις μεγάλων αλυσίδων λιανικής πώλησης για τη μείωση στα έσοδα, καθώς και τις αλλαγές στις προτιμήσεις του κοινού όσον αφορά τα αθλητικά ρούχα και υποδήματα.