Το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας Hyundai θα συνεχίσει να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στη φανέλα της γαλλικής Λιόν τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι του 2020, ύστερα από την απόφαση των δύο πλευρών να επεκτείνουν τη μεταξύ τους εμπορική συμφωνία.

Από το 2012 η Hyundai είναι ο μεγάλος χορηγός της Λιόν, σε μία κίνηση που βοήθησε την κορεατική εταιρεία να εδραιώσει το brandname της στην αγορά της Γαλλίας. Από την άλλη πλευρά ο σύλλογος ικανοποιείται από το οικονομικό αντίτιμο (δεν έχει αποκαλυφθεί) οπότε δεν υπήρχε κανένας λόγος η συνεργασία να σταματήσει με το τέλος της τρέχουσας σεζόν, όπως προβλέπει το συμβόλαιο.

Έτσι, αυτοκινητοβιομηχανία και ομάδα ήρθαν σε νέα συμφωνία, που θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου 2019-20. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Hyundai είναι ο χορηγός φανέλας της Λιόν μόνο στα ματς του γαλλικού πρωταθλήματος και του κυπέλλου, αφού στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις τον ρόλο αυτό έχει αναλάβει η ενεργειακή εταιρεία Veolia.

Η Hyundai θεωρεί πολύ σημαντική τη συνεργασία της με τη Λιόν για αυτό και έχει δημιουργήσει διάφορες εκστρατείες που βασίζονται σε αυτή, όπως το #ShareHyundai, που φέρνει σε επαφή οπαδούς ώστε να πηγαίνουν με το ίδιο αυτοκίνητο στο γήπεδο και το #HyundaiExperience, μία έκθεση των αυτοκινήτων της εντός του γηπέδου της ομάδας. Πλέον θα υπάρχουν και νέες ενέργειες, όπως το δωρεάν πλύσιμο 20 τυχαίων αυτοκινήτων που βρίσκονται στο πάρκινγκ του γηπέδου, κατά τη διάρκεια του ματς.

Για χάρη της νέας συμφωνίας η Λιόν, με τη βοήθεια της adidas που επιμελείται τις εμφανίσεις της, δημιούργησε μία συλλεκτική φανέλα.