Σχεδόν έξι μήνες μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Πρέμιερ Λιγκ αποκαλύφθηκε ακόμα ένας λόγος που αναγάγει τη σεζόν 2016-17 σε μία εκ των κορυφαίων στην ιστορία της Τσέλσι, αφού όπως έγινε γνωστό ο αγγλικός σύλλογος κατέγραψε ρεκόρ εσόδων και σημαντική κερδοφορία.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της σεζόν 2016-17, η Τσέλσι κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά της κατά 9,8% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά, με το τελικό ποσό να φτάνει τα 361,3 εκατ. λίρες. Πρόκειται για την υψηλότερη επίδοση από το 1905 που ιδρύθηκε.

Η αύξηση στα χρήματα που κερδίζει η ομάδα από τις τηλεοπτικές μεταδόσεις των αγώνων της, μερικές καινούργιες σημαντικές χορηγικές συμφωνίες, όπως αυτή με το ενεργειακό ποτό Carabao, που της δίνει 10 εκατ. λίρες το χρόνο για να διαφημίζεται στη φανέλα προπόνησης και προθέρμανσης, αλλά και τα αυξημένα χρηματικά έπαθλα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος βοήθησαν στο να συγκρατηθεί το πρόβλημα που δημιούργησε η μη συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Το στοιχείο, όμως, που μετέτρεψε τη λειτουργική ζημία σε τελικό καθαρό κέρδος της τάξεως των 15,3 εκατ. λιρών, είναι η εξαιρετικά επικερδής απόδοση της ομάδας στο μετεγγραφικό παζάρι. Με σημαντικότερη την πώληση του Όσκαρ σε ομάδα της Κίνας, η Τσέλσι κατάφερε να κερδίσει από τις πωλήσεις 70 εκατ. παραπάνω από όσα έδωσε για αγορές.

Όσον αφορά το μέλλον, οι παράγοντες του κλαμπ είναι σίγουροι πως την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο τα έσοδα θα είναι ακόμα μεγαλύτερα, αφού η ομάδα συμμετέχει στο «χρυσοφόρο» Τσάμπιονς Λιγκ, ενώ εδώ και μερικούς μήνες ξεκίνησε η 15ετούς διάρκειας συνεργασία με την Nike που θα αποφέρει στην Τσέλσι συνολικά 900 εκατ. λίρες.

Το εμπορικό κομμάτι έχει μπει στην κορυφή των προτεραιοτήτων του Αμπράμοβιτς και των συνεργατών του. Ο στόχος είναι ο αριθμός των χορηγών να αυξηθεί από τους 12 σε πάνω από 30, προκειμένου τα έσοδα να ανέβουν αισθητά και κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα χρόνια να ξεπεράσουν το όριο των 650 εκατ.