To Wimbledon, το μεγαλύτερο Grand Slam του τένις στον κόσμο και ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά γεγονότα του καλοκαιριού μεταδόθηκε και φέτος ζωντανά και αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports. Η ιστορική διοργάνωση αποτέλεσε μία μοναδική ευκαιρία προβολής για ένα δυναμικό brand, όπως η Nespresso, η οποία ήταν χορηγός της ειδικά διαμορφωμένης ενότητας του Wimbledon στο Novasports.gr

Μέσα από ένα πλούσιο και αποκλειστικό αφιέρωμα στο Novasports.gr, η Nespresso κατάφερε να επικοινωνήσει σε ένα στοχευμένο κοινό τις δύο νέες καλοκαιρινές ποικιλίες καφέ οver ice, Long black & Flat white.

Η στρατηγική αυτή επικοινωνία, εξασφάλισε για το brand έντονη προβολή και maximum awareness με παροχές που ξεπέρασαν τις 1.000.000 εμφανίσεις μέσα σε λίγες μόνο μέρες, ενώ η καμπάνια είχε αποτελεσματικότητα σε CTR που έφτασε το 7,5%.