Για ακόμα ένα τρίμηνο τα οικονομικά αποτελέσματα της Adidas ήταν κάτι παραπάνω από θετικά, με τη γερμανική αθλητική εταιρεία να παρουσιάζει εξαιρετική λειτουργία στις κομβικές αγορές της Βόρειας Αμερικής και της Κίνας, αυξάνοντας σημαντικά έσοδα και καθαρά κέρδη.

Συνέχεια στην επιτυχημένη πορεία που ξεκίνησε το 2015 έδωσε η Adidas, που για ακόμα ένα τρίμηνο κατάφερε να ενισχύσει πωλήσεις αλλά και την κερδοφορία της. Έτσι, η στρατηγική ανάκαμψης που ξεκίνησε μετά τη δραματική πτώση της εταιρείας πριν μερικά χρόνια αποδεικνύεται πολύ αποδοτική, αφού όχι μόνο επανέφερε την εταιρεία στο πρότερο επίπεδο, αλλά την ανέβασε ψηλότερα από ποτέ.

Βασικά στοιχεία για το γ’ τρίμηνο της χρονιάς
• Καθαρά κέρδη: 526 εκατ. ευρώ, +35% σε σχέση με το 2016, +14 εκατ. σε σχέση με τις εκτιμήσεις
• Τζίρος από πωλήσεις: 5,677 δισ. ευρώ +9% σε σχέση με το 2016, -220 εκατ. σε σχέση με τις εκτιμήσεις

Η μεγάλη άνοδος στην κερδοφορία είναι φυσικά αυτό που ικανοποιεί περισσότερο τους παράγοντες της Adidas, ωστόσο αυτό που περισσότερο ξεχωρίζει σε όποιον διαβάσει την τριμηνιαία έκθεση είναι η ανάπτυξη που παρουσίασε η εταιρεία στις πολύ σημαντικές αγορές της Βόρειας Αερικής και της Κίνας. Σε ΗΠΑ και Καναδά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά το εντυπωσιακό 31%, ενώ στην Κίνα κατά 29%. Κατά 39% μεγαλύτερα ήταν τα έσοδα που προήλθαν από το ηλεκτρονικό εμπόριο, στο οποίο όλες οι εταιρείες δίνουν τεράστια σημασία.

«Οι στρατηγικές περιοχής ανάπτυξης της εταιρείας - η Βόρεια Αμερική, η Κίνα και το ηλεκτρονικό εμπόριο - ήταν και κατά το τρίτο τρίμηνο οι κινητήριοι μοχλοί των ισχυρών μας επιδόσεων», δήλωσε ο CEO της adidas, Κάσπερ Ρόρστεντ, που στον ένα χρόνο που βρίσκεται στο «τιμόνι» έχει συνδυάσει το όνομά του μόνο με επιτυχημένα αποτελέσματα. «Είμαστε ακόμα περισσότερο ευχαριστημένοι με την ποιότητα της ανάπτυξής μας, η οποία αντικατοπτρίζεται σαφώς στην εξαιρετική βελτίωση της κερδοφορίας στο τρίτο τρίμηνο. Όλα δείχνουν πως είμαστε στη σωστή πορεία για να πετύχουμε τους φιλόδοξους οικονομικούς στόχους που θέσαμε για το 2017».

Η Adidas, η οποία ανέβασε τις προβλέψεις της για τα ετήσια αποτελέσματα τον περασμένο Ιούλιο, επανέλαβε την εκτίμηση των ειδικών της για αύξηση των πωλήσεων κατά 17%-19% και εκτίναξη των καθαρών κερδών κατά 26%-28%. Όλα αυτά σε ία περίοδο που η μεγάλη ανταγωνίστρια Nike δε βρίσκεται στα καλύτερά της, αφού τον Σεπτέμβριο παρουσίασε τη χαμηλότερη αύξηση πωλήσεων σε διάστημα επτά ετών. Σε «κακό φεγγάρι» βρίσκεται και η Under Armour, που πριν μερικά χρόνια είχε ξεπεράσει την Adidas στην αγορά των ΗΠΑ. Η γερμανική εταιρεία εκμεταλλεύεται τη στρατηγική του να δίνει μεγαλύτερη προσοχή σε lifestyle προϊόντα, σε σχέση με τους ανταγωνιστές που βασίζονται στα καθαρά αθλητικά.