Ολοκληρώθηκε το πρώτο και κυρίως μέρος της διαδικασίας πώλησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του αγγλικού πρωταθλήματος για την τριετία 2019-22, με τα βρετανικά τηλεοπτικά δίκτυα Sky και BT Sport να καταβάλουν 4,464 δισ. λίρες (5,09 δισ. ευρώ) για να εξασφαλίσουν το σπουδαίο τηλεοπτικό προϊόν. Μικρότερο σε σχέση με την τρέχουσα τριετία το ποσό, ωστόσο στην Πρέμιερ δεν ανησυχούν.

Η αγγλική Πρέμιερ Λιγκ, το με διαφορά πιο εμπορικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου στον κόσμο, θα συνεχίσει να είναι αυτό που θέτει τον πήχη στον τομέα της αξίας των τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Το Sky Sports κατάφερε να διατηρήσει τη μερίδα του λέοντος, αφού θα μεταδώσει τα 128 από τα συνολικά 200 ματς (ανά σεζόν) που θα μεταδοθούν (εντός Αγγλίας δε μεταδίδονται τηλεοπτικά όλα τα παιχνίδια ώστε να μη μειωθεί η προσέλευση στα γήπεδα - το σύνολο των αγώνων είναι 300), ενώ το BT Sport εξασφάλισε 32 αγώνες. Τα δύο δίκτυα μαζί θα πληρώσουν συνολικά 4,5 δισ. λίρες για τις τρείς επόμενες αγωνιστικές περιόδους.

Το ποσό αυτό ναι μεν είναι μικρότερο από τα 5,14 δισ. που δαπανήθηκαν για τα τηλεοπτικά της τριετίας 2016-19, αλλά δεν προκαλεί καμία ανησυχία στη διοργανώτρια αρχή της Πρέμιερ και τις ομάδες μέλη της. Αυτό γιατί τα χρήματα που θα έρθουν από τα κανάλια του εξωτερικού θα είναι κατά πολύ περισσότερα, αλλά και γιατί ακόμα υπάρχουν διαθέσιμα δύο «πακέτα» των 20 αγώνων το καθένα, που αφορούν αγώνες που θα γίνουν σε μεσοβδόμαδες αγωνιστικές και για τα οποία μπορούν να «κονταροχτυπηθούν» όσα κανάλια επιθυμούν, συμπεριλαμβανομένων των Sky και BT.

Ενδιαφέρον, όμως, έχουν επιδείξει και διαδικτυακές πλατφόρμες όπως η "Amazon" και το "Facebook" κυρίως, αλλά και τα "Netflix" και "Twitter", με συνέπεια μετά από χρόνια να είναι πιθανό να σπάσει το "μονοπώλιο" των δύο δικτύων.