75 εκατ. περισσότερα από τα προβλεπόμενα θα πρέπει να εξασφαλίσει, μέχρι το τέλος της σεζόν, η διοίκηση της Παρί Σεν Ζερμέν, έτσι ώστε να αποφύγει τις κυρώσεις από τους οικονομικούς κανονισμούς της ΟΥΕΦΑ.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου η ΟΥΕΦΑ ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει σε εξονυχιστικό έλεγχο των οικονομικών πεπραγμένων της Παρί Σεν Ζερμέν, ύστερα από την πίεση που δέχθηκε από άλλα μεγάλα κλαμπ, λίγκες και ποδοσφαιρικούς παράγοντες. Η γαλλική ομάδα μπήκε στο στόχαστρο ύστερα από τις μετεγγραφικές δαπάνες ρεκόρ για την απόκτηση των Νεϊμάρ (222 εκατ.) και Μπαπέ (145 εκατ. +35 μπόνους), οπότε θα πρέπει να βρεί τρόπο στο τέλος της σεζόν να μην παρουσιάσει μεγάλη οικονομική ζημία, διότι θα τιμωρηθεί από το Financial Fair Play.

Οι άνθρωποι της Παρί προβλέπουν ετήσια έσοδα της τάξεως των 540-550 εκατ., ενώ τα έξοδα θα βρίσκονται κάπου ανάμεσα στα 600 και τα 620 εκατ. Ως εκ τούτου ο σύλλογος του Παρισιού καλείται να βάλει στα ταμεία έξτρα έσοδα κοντά στα 75 εκατ., προκειμένου να πετύχει την ισορροπήσει τα τελικά οικονομικά του αποτελέσματα.

Πώληση παικτών

Η πιο εύκολη, αλλά όχι δημοφιλής μεταξύ των οπαδών αλλά και του προπονητή της ομάδας, λύση είναι το να πωληθεί ένας αριθμός παικτών. Το ρόστερ της Παρί είναι ιδιαιτέρως πλούσιο και ακόμα και αν κάποιοι παίκτες πάρουν μετεγγραφή θεωρητικά δε θα υπάρχει πρόβλημα. Ως υποψήφιοι έχουν ακουστεί οι Μπεν Αρφά, Παστόρε, Μόουρα, καθώς και ο Ντι Μαρία.

Πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ

Ο στόχος της Παρί είναι να βρεθεί στην κορυφή της Ευρώπης κατακτώντας το Τσάμπιονς Λιγκ. Αν τα καταφέρει, ή έστω φτάσει μακριά μέχρι τα ημιτελικά ή τον τελικό, θα καρπωθεί μεγαλύτερο μέρος από τα τηλεοπτικά και το μάρκετ πουλ, θα λάβει υψηλότερα χρηματικά έπαθλα και φυσικά θα πουλήσει περισσότερα εισιτήρια.

Εμπορικές - Χορηγικές συμφωνίες

Στη σύγχρονη ποδοσφαιρική βιομηχανία η εμπορικότητα μίας ομάδας μπορεί να είναι πιο σημαντική και από την αγωνιστική της αξία. Οι μετεγγραφές του καλοκαιριού ήταν η καλύτερη διαφήμιση για την Παρί, που πλέον αποκτά τεράστιο κοινό και εκτός Γαλλίας και Ευρώπης. Το τμήμα μάρκετινγκ του συλλόγου προσπαθεί να εκμεταλλευτεί όλη αυτή την προβολή ώστε να εξασφαλίσει περισσότερα έσοδα από χορηγούς, διαφημίσεις, πώληση των προϊόντων με το σήμα της ομάδας, licensing, κλπ.