Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018

Τη θέση της στους κορυφαίους χορηγούς της ΔΟΕ (πρόγραμμα TOP), άρα και στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, έως και το 2032 εξασφάλισε η Visa.

Οι ξένοι φίλαθλοι που παρακολούθησαν το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου που πραγματοποιήθηκε στην Ρωσία στο διάστημα 14 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου, ξόδεψαν περίπου 100 δισεκατομμύρια ρούβλια (1.350.515.857 δισ. ευρώ).

Παγκόσμια πρωταθλήτρια ποδοσφαίρου είναι εδώ και λίγη ώρα η εθνική ομάδα της Γαλλίας ύστερα από τη νίκη της με 4-2 επί της αντίστοιχης της Κροατίας, στον θεαματικό τελικό του Μουντιάλ της Ρωσίας.

Η αμερικανική βιομηχανία Kohler θα γράψει ιστορία στο ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ, αφού θα είναι η πρώτη επιχείρηση της οποίας το λογότυπο θα μπει στο μανίκι της πιο εμπορικής ομάδας στον κόσμο, της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Η Αίγυπτος προτίθεται να διεκδικήσει τη διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2030 και των Ολυμπιακών Αγώνων του 2032 δήλωσε, από το Κάιρο, ο υπουργός Νεολαίας και Αθλητισμού της χώρας, Άσραφ Σόμπχι, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με επικεφαλής τον Αιγύπτιο Πρόεδρο Άμπντελ Φατάχ Αλ Σίσι και τον πρωθυπουργό Μουστάφα Μαντμπούλι.

Το ήδη σπουδαίο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Ισπανίας αναμένεται να ισχυροποιηθεί ακόμα περισσότερο, ύστερα από τις νέες τηλεοπτικές συμφωνίες που θα φέρουν πολύ περισσότερα χρήματα στα ταμεία των συλλόγων.

Σε λίγες ώρες στο Στάδιο Λουζνικί της Μόσχας θα δοθεί το εναρκτήριο λάκτισμα του 21ου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, κάτι που σημαίνει πως για τον επόμενο μήνα το βλέμμα και το ενδιαφέρον εκατοντάδων εκατομμύριων ανθρώπων σε όλη τη γη θα επικεντρωθεί στην «στρογγυλή θεά» και στις προσπάθειες των κορυφαίων «γητευτών» της.

Η κοινή υποψηφιότητα των ΗΠΑ, του Μεξικού και του Καναδά επικράτησε εκείνης του Μαρόκου και επιλέχθηκε από το κογκρέσο της FIFA να φιλοξενήσει την τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.

Τη σύναψη μεγάλης χορηγικής συμφωνίας με την αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai ανακοίνωσε η Τσέλσι, με την κορεατική εταιρεία να μπαίνει στην φανέλα του λονδρέζικου κλαμπ.

Ακόμα μια κινεζική εταιρεία, αυτή τη φορά το brand ανδρικής ένδυσης Diking, υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΦΙΦΑ ώστε να είναι ένας εκ των χορηγών του επερχόμενου Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ