Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Τη σύναψη μεγάλης χορηγικής συμφωνίας με την αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai ανακοίνωσε η Τσέλσι, με την κορεατική εταιρεία να μπαίνει στην φανέλα του λονδρέζικου κλαμπ.

Ακόμα μια κινεζική εταιρεία, αυτή τη φορά το brand ανδρικής ένδυσης Diking, υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΦΙΦΑ ώστε να είναι ένας εκ των χορηγών του επερχόμενου Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Τα έσοδα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου ξεπέρασαν τα 25 δισ. ευρώ για πρώτη φορά, σύμφωνα με την 27η έκθεση της Deloitte «Annual Review of Football Finance» που διεξάγει ετησίως το SportsBusiness Group της Deloitte. Ρεκόρ εσόδων 14,3 δισ. στα 5 κορυφαία πρωταθλήματα.

Από τις γειτονιές της Αθήνας, ως μικροπωλητής, στη λίστα του Forbes με τους 100 πιο καλοπληρωμένους αθλητές του 2018, είναι η εκπληκτική διαδρομή, τα τελευταία χρόνια, του Γιάννη Αντετοκούνμπο, ο οποίος φιγουράρει στην 30η θέση. Διαβάστε ποιοι κέρδισαν τα περισσότερα τη σεζόν που τελειώνει.

Ιδιαίτερη αναφορά στο Μουντιάλ της Ρωσίας, που ξεκινάει την επόμενη Πέμπτη, με πτυχές εκτός των στενών ορίων του ποδοσφαιρικού γηπέδου, έκανε η γερμανική εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung. Με 16 δισ. ευρώ, αυτό θα είναι το ακριβότερο Μουντιάλ όλων των εποχών, σημειώνει.

Ο Ρώσος επιχειρηματίας Ρομάν Αμπράμοβιτς προτίθεται να πουλήσει, έναντι του ποσού των 1,17 δισεκατομμυρίων βρετανικών λιρών (1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ), την Τσέλσι, σύμφωνα τουλάχιστον με όσα γράφει η ρωσική ηλεκτρονική εφημερίδα gazeta.ru, επικαλούμενη σχετικό δημοσίευμα της βρετανικής The Times.

Την ώρα που η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γαλλίας προετοιμάζεται για τη συμμετοχή της στο επερχόμενο Μουντιάλ, οι διοικούντες τη Γαλλική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (FFF) της χώρας κλείνουν σημαντικά χορηγικά deal με εταιρείες κολοσσούς, όπως οι Coca-Cola, Crédit Agricole και Mondelēz.

Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης, νίκησε 3-1 τη Λίβερπουλ κι έγραψε στο Κίεβο ιστορία, καθώς έγινε η πρώτη ομάδα στο Champions League που έκανε το three peat (τρεις συνεχόμενους τίτλους). Πρωταγωνιστές Μπέιλ, Κάριους, αλλά και Ράμος, που έκανε δολοφονικό κλείδωμα χεριού και ώμου στον Σαλάχ, θέτοντάς τον εκτός παιχνιδιού και μάλλον Μουντιάλ...

Μία από τις πιο ευρέως γνωστές συνεργασίες στον χώρο του ποδοσφαιρικού μάρκετινγκ είναι αυτή ανάμεσα στο Τσάμπιονς Λιγκ και τη μάρκα PlayStation της Sony. Η συγκεκριμένη σύμπραξη κρατά πλέον 21 χρόνια και σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΟΥΕΦΑ ανανεώθηκε μέχρι και το 2021.

Η LG Electronics, ανακοινώνει τη συνεργασία της με έναν από τους μεγαλύτερους σύγχρονους ποδοσφαιριστές, τον Ricardo Kaká για τη δημιουργία του συναρπαστικού LG Nano Cell™ Super Challenge.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ