Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

Σχεδόν 1 δισ. λίρες (1,13 δισ. ευρώ) θα πρέπει να εξασφαλίσουν, τελικά, οι άνθρωποι της Τότεναμ προκειμένου να ολοκληρωθεί εντός προγράμματος το μεγάλο πρότζεκτ της κατασκευής νέου γηπέδου, αφού το κόστος συνεχίζει να αυξάνεται.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού (2024) και τους Λος Άντζελες (2028) είναι πολύ πιθανό να έχουν τους ίδιους χορηγούς, με τους διοργανωτές και τη ΔΟΕ να προσανατολίζονται σε αυτή την πρωτοποριακή πρακτική.

Τα νέα τους αυτοκίνητα παρέλαβαν οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο της Μπαρτσελόνα, τα οποία αποτελούν δώρο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Audi που για ακόμα μία σεζόν είναι χορηγός των «Μπλαουγκράνα».

Η διπλωματική κρίση στον Κόλπο και το εμπάργκο που έχει υποβληθεί στο Κατάρ δεν πρόκειται να βλάψουν την προετοιμασία για τη διεξαγωγή του Μουντιάλ του 2022, σύμφωνα με όσα ανέφερε ανώτερος αξιωματούχος της οργανωτικής επιτροπής κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ενός πολύ πρωτοποριακού σχεδίου για ένα από τα γήπεδα της διοργάνωσης.

Λίγο περισσότερο από έξι μήνες μας χωρίζουν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Ήδη οι 32 ομάδες που θα συμμετέχουν είναι γνωστές, οι φίλαθλοι έχουν ήδη ξεκινήσει την αγορά εισιτηρίων, οι εγκαταστάσεις ετοιμάζονται, ωστόσο οι χορηγοί μένουν αποστασιοποιημένοι, θέτοντας την εμπορική -οικονομική επιτυχία της διοργάνωσης σε κίνδυνο.

Ο ισπανικός τραπεζικός όμιλος Banco Santander θα είναι η νέα επίσημη τράπεζα της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, του Τσάμπιονς Λιγκ, όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΟΥΕΦΑ.

Δυο μεγάλα αστέρια της παγκόσμιας αθλητικής σκηνής, ο Νεϊμάρ και η Σερένα Γουίλιαμς, είναι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του νέου διαφημιστικού σποτ της διάσημης εταιρείας ακουστικών Beats by Dr. Dre.

Ρεάλ Μαδρίτης και Nivea Men παρουσίασαν την αναβάθμιση της συνεργασίας τους, με την εταιρεία ανδρικής περιποίησης να αναλαμβάνει τον ρόλο Παγκόσμιου Συνεργάτη των Μαδριλένων.

Η ισπανική τράπεζα Santander δε θα ανανεώσει τη χορηγία της στην ομάδα Formula 1 της Ferrari, δίνοντας τέλος σε μία επταετή χορηγική συνεργασία που της κόστισε 280 εκατ. ευρώ.

Ο άσος του ποδοσφαίρου Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της πορτογαλικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών Meo, στο πλαίσιο της οποίας γίνεται το καλύτερο «χριστουγεννιάτικο δώρο».

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ