Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Η Bρετανίδα επιχειρηματίας Αμάντα Στέιβλι είναι πολύ κοντά στο να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της αγγλικής Νιούκαστλ, καταβάλλοντας το ποσό των 300 εκατ. λιρών (340 εκατ. ευρώ).

Ακόμα μία εμπορική συνεργασία υπέγραψε ο Λιονέλ Μέσι, αυτή τη φορά με την εταιρεία Sirin Labs που ειδικεύεται στην παραγωγή ηλεκτρονικών συσκευών που εξασφαλίζουν στον χρήστη ασφάλεια κατά τη διάρκεια των συναλλαγών του.

Παρά το γεγονός πως πολύ εμπορικές ομάδες, όπως αυτές της Ιταλίας και των ΗΠΑ, δε θα βρεθούν στη Ρωσία για το Μουντιάλ και την ίδια ώρα οι χορηγοί δε θεωρούν ελκυστική τη συνεργασία με τη ΦΙΦΑ, οι άνθρωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας δηλώνουν σίγουροι πως τουρνουά του καλοκαιριού θα παράξει έσοδα 5,5 δισ. δολαρίων, όσα δηλαδή και ο στόχος που έχει τεθεί.

Νέο χορηγό φανέλας και μάλιστα μία από τις πιο ισχυρές αεροπορικές του κόσμου, την Turkish Airlines, αναμένεται να αποκτήσει η Ρόμα, χάρη στην εμπορικότητα του πρώην αρχηγού της, Φραντσέσκο Τότι.

Σχεδόν 1 δισ. λίρες (1,13 δισ. ευρώ) θα πρέπει να εξασφαλίσουν, τελικά, οι άνθρωποι της Τότεναμ προκειμένου να ολοκληρωθεί εντός προγράμματος το μεγάλο πρότζεκτ της κατασκευής νέου γηπέδου, αφού το κόστος συνεχίζει να αυξάνεται.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού (2024) και τους Λος Άντζελες (2028) είναι πολύ πιθανό να έχουν τους ίδιους χορηγούς, με τους διοργανωτές και τη ΔΟΕ να προσανατολίζονται σε αυτή την πρωτοποριακή πρακτική.

Τα νέα τους αυτοκίνητα παρέλαβαν οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο της Μπαρτσελόνα, τα οποία αποτελούν δώρο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Audi που για ακόμα μία σεζόν είναι χορηγός των «Μπλαουγκράνα».

Η διπλωματική κρίση στον Κόλπο και το εμπάργκο που έχει υποβληθεί στο Κατάρ δεν πρόκειται να βλάψουν την προετοιμασία για τη διεξαγωγή του Μουντιάλ του 2022, σύμφωνα με όσα ανέφερε ανώτερος αξιωματούχος της οργανωτικής επιτροπής κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ενός πολύ πρωτοποριακού σχεδίου για ένα από τα γήπεδα της διοργάνωσης.

Λίγο περισσότερο από έξι μήνες μας χωρίζουν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Ήδη οι 32 ομάδες που θα συμμετέχουν είναι γνωστές, οι φίλαθλοι έχουν ήδη ξεκινήσει την αγορά εισιτηρίων, οι εγκαταστάσεις ετοιμάζονται, ωστόσο οι χορηγοί μένουν αποστασιοποιημένοι, θέτοντας την εμπορική -οικονομική επιτυχία της διοργάνωσης σε κίνδυνο.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ