Τη σταδιακή αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης στις περιοχές που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές ανακοίνωσε σήμερα ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), σύμφωνα με τα στοιχεία του οποίου σήμερα το πρωί παρέμεναν χωρίς ηλεκτροδότηση περίπου 7.500 καταναλωτές στην ανατολική Αττική.

Επίσης, ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά για ακόμη μία φορά την προσοχή στους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένους στύλους, καλώδια, αγωγούς κ.λπλ) να απομακρυνθούν και να μην έρθουν σε επαφή, αλλά να ειδοποιήσουν άμεσα τις βλάβες του ΔΕΔΔΗΕ ή να επικοινωνήσουν με το αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

Αναλυτικά, ο ΔΕΔΔΗΕ έχει αποκαταστήσει τις περισσότερες βλάβες στην ευρύτερη περιοχή της Κινέτας, ενώ συνεχίζονται οι εργασίες των συνεργείων για την ηλεκτροδότηση σε παραλιακά τμήματα της Κινέτας και των Αγίων Θεοδώρων, καθώς και των οικισμών Γαλήνη, Μαρούγκα και Πανόραμα.

Στα Χανιά, οι περισσότερες βλάβες που προκλήθηκαν από τη χθεσινή πυρκαγιά στην περιοχή του Αποκόρωνα έχουν αποκατασταθεί και πλέον παραμένει εκτός τάσης ένα πολύ μικρό τμήμα του Δικτύου.

Σε επίπεδο υλικών ζημιών, στις περιοχές Μάτι, Νέου Βουτζά και Ραφήνας, καταγράφηκαν ζημιές σε συνολικά 50 υποσταθμούς, από ένα σύνολο περίπου 300 υποσταθμών που τροφοδοτούν όλη την ευρύτερη περιοχή.

Στον Κάλαμο καταγράφηκαν ζημιές σε 10 υποσταθμούς, ενώ σε όλες τις πιο πάνω περιοχές έχουν ήδη ξεκινήσει οι απαιτούμενες επισκευές του Δικτύου προς αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης.

Ο ΔΕΔΔΗΕ τονίζει ότι καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης όλων των καταναλωτών και πως τα συνεργεία της Εταιρίας βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης των πυρκαγιών σε πλήρη ετοιμότητα, με επάρκεια υλικών και εξοπλισμού, ξεκινώντας την επιθεώρηση και προχωρώντας στη σταδιακή αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο, αμέσως μόλις παρέχεται άδεια πρόσβασης από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Τέλος, εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη του και απευθύνει θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες των θυμάτων της φονικής πυρκαγιάς.

Συστάσεις της ΓΕΝΟΠ προς τους καταναλωτές για τις πυρκαγιές

Να είναι προσεκτικοί όταν βλέπουν κατεστραμμένους στύλους, καλώδια και αγωγούς και να ενημερώνουν άμεσα τους υπεύθυνους ζητάει η ΓΕΝΟΠ από τους καταναλωτές, που βρίσκονται σε περιοχές που έχουν πληγεί.

Ακόμη, ζητάει την κατανόησή τους για τα προβλήματα που παρατηρούνται και τις διακοπές στην ηλεκτροδότηση, καθώς άμεση προτεραιότητα έχουν οι δυνάμεις πυρόσβεσης και πολιτικής προστασίας και το κρίσιμο έργο τους (ρίψεις νερού, μετακινήσεις και μεταφορές τραυματιών κ.λπ.).

«Από την πρώτη στιγμή υπήρξε συντεταγμένη κινητοποίηση ώστε να τεθούν εκτός λειτουργίας γραμμές Μέσης Τάσης του Δικτύου Διανομής προκειμένου να διευκολυνθεί το έργο της πυρόσβεσης. Ταυτόχρονα, συνεργεία του ΑΔΜΗΕ πραγματοποιούν ελέγχους (κυρίως στην περιοχή της Κινέτας) στο Δίκτυο Υψηλής Τάσης ώστε να γίνουν τα δέοντα. Οι συνάδελφοι τεχνικοί ήταν σε ετοιμότητα για αποκατάσταση των ζημιών σε άμεση συνεργασία με τις δυνάμεις της Πυροσβεστικής που είχαν τον πρώτο λόγο και παρείχαν -όταν το επέτρεπαν οι συνθήκες- άδεια πρόσβασης στα συνεργεία για να πραγματοποιήσουν εργασίες επιδιόρθωσης των ζημιών και αποκατάστασης της ηλεκτροδότησης» αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η ΓΕΝΟΠ, εκφράζοντας συλλυπητήρια στους συγγενείς των θυμάτων.