Η WATT+VOLT ξεκίνησε τη νέα χρονιά συμπληρώνοντας στους πρώτους μήνες του 2021 τους 200.000 πελάτες σε όλη την Ελλάδα, τονίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας η οποία επισημαίνει ότι η αποδοχή και η αναγνώριση από το κοινό, της δίνουν ώθηση για να θέτει διαρκώς νέους στόχους και να τους επιτυγχάνει, ώστε να μπορούν οι πελάτες της να φαντάζονται ακόμα περισσότερα για την ενέργειά τους.

Σπουδαία εφόδια σε αυτή την κατάκτησή είναι τα σταθερά και μελετημένα βήματα τα οποία πηγάζουν από τις αξίες της: την ευελιξία, την πελατοκεντρική προσέγγιση, την καινοτομία, την τεχνογνωσία και την ανάγκη να αποδεικνύει πως όλα όσα σκέφτονται και δημιουργούν είναι προσιτά και λειτουργικά για όλους, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Η WATT+VOLT, διαβεβαιώνει ότι ως ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ενέργειας στην Ελλάδα, με 10ετή εμπειρία στο χώρο και παραμένοντας 100% ελληνική εταιρεία, αγαπά να εξελίσσεται υιοθετώντας τις νέες τάσεις στον τομέα της ενέργειας και αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα με τον καλύτερο τρόπο. Με τη συνεχή διεύρυνση του δικτύου των φυσικών της καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα, καταφέρνει να βρίσκεται διαρκώς δίπλα στους πελάτες της και να τους παρέχει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση και προϊόντα/υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.

Πέρα από το σύνολο των πρωτοποριακών οικιακών και επαγγελματικών προγραμμάτων ρεύματος και φυσικού αερίου που παρέχει, είναι σημαντικό πως η WATT+VOLT «ακούει» τις ανάγκες των πελατών της αλλά και της εποχής, δημιουργώντας ενεργειακές λύσεις υψηλής ποιότητας. Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η βραβευμένη εφαρμογή εξυπηρέτησης MyWatt, μέσα από την οποία οι WATT+VOLTers, έχουν όλο τον κόσμο της ενέργειας στο χέρι τους. Το Chargespot, η «πράσινη» εφαρμογή που βάζει τον πελάτη στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με τον πιο απλό τρόπο, το smartwatt, που μετατρέπει το σπίτι σε “ έξυπνο”, αφού από απόσταση μπορεί να λειτουργεί ηλεκτρικές συσκεύες, εξοικονομώντας χρήματα και ενέργεια. Πιο πρόσφατη προσθήκη στις υπηρεσίες της είναι το e-contract που φέρνει την εξέλιξη στον κόσμο της -από απόσταση- εξυπηρέτησης αφού είναι το μοναδικό στην αγορά που επιτρέπει στον πελάτη να ολοκληρώσει τη διαδικασία δημιουργίας συμβολαίου για ηλεκτρικό ρεύμα από την αρχή ως το τέλος, αποκλειστικά ηλεκτρονικά, από όπου και αν βρίσκεται κανείς μέσα σε μόλις 5 λεπτά, προθέτει η ανακοίνωση της εταιρείας.