Προετοιμάζοντας τη στρατηγική τους για τη νέα τηλεοπτική περίοδο και συγκεκριμένα το περιεχόμενο των αθλητικών καναλιών της Nova, οι διοικούντες του καναλιού αποφάσισαν να ακολουθήσουν μία στρατηγική με αρκετό ρίσκο. Τελικά, δικαιώνονται απολύτως για τις επιλογές τους, αφού το κανάλι βγαίνει κερδισμένο οικονομικά και συνδρομητικά, αλλά και οι συνδρομητές του ικανοποιημένοι, καθώς προστέθηκαν νέα πρωταθλήματα και γενικώς αθλήματα.

Ξεκίνησε πλέον το ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και στη Nova έχουν σηκώσει τα… μανίκια για τη νέα σεζόν. Μιας σεζόν που βρίσκει τη Nova με κυρίαρχο ρόλο στα αθλητικά δρώμενα της χώρας και αυτό πιστώνεται στους χειρισμούς της διοικητικής ομάδας της πλατφόρμας.

Το κανάλι της Κάντζας πήρε την απόφαση να τερματίσει τη Σύμβαση Κεντρικής Διαχείρισης της Super League, ρισκάροντας να χάσει το βασικό της αθλητικό περιεχόμενο, το ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτό που πραγματικά ήθελε η ηγεσία της Nova, όμως, ήταν να βελτιώσει το κόστος συγκριτικά με την ποιότητα (value for money) του αθλητικού της περιεχομένου και παράλληλα να μην αποκτήσει τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ο βασικός ανταγωνιστής.

Τελικά, με άμεσες κινήσεις πέτυχε ακριβώς αυτό, διατηρώντας στο χαρτοφυλάκιό της το 80% της εμπορικής αξίας του ελληνικού πρωταθλήματος. Έκλεισε μεμονωμένες συμφωνίες με τα 3 κορυφαία brands που θα διεκδικήσουν τον τίτλο, δηλαδή τους ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό. Επιπροσθέτως, εξασφάλισε τα εντός έδρας ματς των πιο εμπορικών ομάδων της ελληνικής περιφέρειας, δηλαδή των ΑΕΛ, Αστέρα Τρίπολης, ΟΦΗ και ΠΑΣ Γιάννινα, καθώς και του Λεβαδειακού με τη μόνιμη πλέον θέση στη μεγάλη κατηγορία. Τελευταίος, στην αναφορά μας, αλλά επ' ουδενί σε αξία, ο Πανιώνιος.

Όλα αυτά τα deals πραγματοποιήθηκαν με συνολικό ποσό που είναι κατά 25% μικρότερο σε σχέση με όσα πλήρωνε το κανάλι για όλες τις ομάδες της Σούπερ Λιγκ. Η μείωση του κόστους έδωσε την άνεση στη Nova να κινηθεί με στόχο να αποκτήσει premium αθλητικό περιεχόμενο με κορυφαίες διοργανώσεις και μεγάλα brands.

Σε αυτό το πλαίσιο και έχοντας εξοικονομήσει ένα σημαντικό ποσό από το ελληνικό πρωτάθλημα, η Nova πήρε τα δικαιώματα του ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου που με την προσθήκη του Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί ένα από τα πλέον ανερχόμενα πρωταθλήματα. Παράλληλα ανανέωσε και το γαλλικό, ενώ θα κινηθεί δυνατά για τα δικαιώματα της Premier League για την 3ετία 2019-2021.

Την ίδια στιγμή, η Nova για τα 2 επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να καλύπτει αποκλειστικά την EuroLeague με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, της πλέον ανερχόμενης εμπορικής διοργάνωσης στη χώρα μας, αλλά και τα δικαιώματα του Basketball Champions League που πέρσι το κατέκτησε η ΑΕΚ.

Οι συνδρομητές των καναλιών Novasports όχι μόνο δεν έχασαν κάποια από τις αθλητικές διοργανώσεις που παρακολουθούσαν, αλλά αντιθέτως προστέθηκε ένα από τα τρία δημοφιλέστερα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου που μέχρι πέρσι κατείχε η ανταγωνιστική συνδρομητική πλατφόρμα. Έτσι η Nova ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση της και τα κανάλια Novasports θα συνεχίσουν και την αγωνιστική σεζόν 2018-2019 να αποτελούν τον στρατηγικό εμπορικό συνεργάτη της Vodafone και της Wind σε θέματα αθλητικού περιεχομένου, αποδεικνύοντας τη στρατηγική θέση που κατέχει η Nova στην αγορά του αθλητικού περιεχομένου.

Ο καθοριστικός ρόλος της Nova στο ελληνικό ποδόσφαιρο

Ο καθοριστικός ρόλος της Nova στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου, του οποίου εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί με τεράστια διαφορά βασικό χρηματοδότη, αποτυπώθηκε και στις πρόσφατες επαφές και συνομιλίες που είχε η ηγεσία της πλατφόρμας και προσωπικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, Πάνος Παπαδόπουλος με τους ισχυρούς ποδοσφαιρικούς παράγοντες της χώρας μας.

Ο κ. Παπαδόπουλος συναντήθηκε κατά σειρά με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ιβάν Σαββίδη, με εκ των ιδιοκτητών της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, Γιάννη Καϋμενάκη και τον πρόεδρο της αρκαδικής ΠΑΕ, Γιώργο Μποροβήλο, με τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς και με τον διοικητικό ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ Δημήτρη Μελισσανίδη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΠΑΕ ΑΕΚ Μηνά Λυσάνδρου. Οι συνομιλίες έγιναν στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων των 4 ελληνικών ομάδων και εκεί διαπιστώθηκε η εξαιρετική και εποικοδομητική συνεργασία που έχει η Nova μέσα από τις διμερείς εμπορικές συμφωνίες με τα κορυφαία αθλητικά brands που πρωταγωνιστούν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα ενώ διακρίνονται και στην Ευρώπη.

Παπαδόπουλος Σαββίδης ΠΑΟΚ

Παπαδόπουλος Μαρινάκης Ολυμπιακός

Παπαδόπουλος Μελισσανίδης ΑΕΚ

Παπαδόπουλος Μποροβήλος Αστέρας Τρίπολης

Παπαδόπουλος Καϋμενάκης Αστέρας Τρίπολης