To διαδίκτυο, αποτελεί σήμερα το κλειδί για την ενδυνάμωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, βοηθώντας στην υπέρβαση σημαντικών εμποδίων και ανοίγοντας νέους δρόμους εξωστρέφειας και διεθνοποίησης, υπογράμμισε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθήνας, Κωνσταντίνος Μίχαλος.

Εσπερίδα με τίτλο: «Google Export Tools: Εξαγωγές με τα Εργαλεία του Διαδικτύου», πραγματοποιήθηκε σήμερα στο κτήριο του επιμελητηρίου, με στόχο την ενημέρωση των επιχειρήσεων για τα εργαλεία εξωστρέφειας που παρέχονται μέσω του γνωστού τεχνολογικού κολοσσού.

Το σημαντικότερο συμπέρασμα είναι πως χάρις στη δύναμη του διαδικτύου και της τεχνολογίας, η μικρή επιχείρηση δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι μόνο τοπικής εμβέλειας, αλλά μπορεί να διαθέτει πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Όπως ανέφερε ο κ. Μίχαλος: «Δεν είναι τυχαίο, ότι τα μικρά εξειδικευμένα καταστήματα που πλέον εκλείπουν από τους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους, κάνουν την παρουσία τους όλο και εντονότερη στο διαδίκτυο. Στην Ελλάδα, υπάρχει σήμερα ένα σπουδαίο δυναμικό μικρομεσαίων επιχειρήσεων στον κλάδο των τροφίμων. Επιχειρήσεις που παράγουν εξαιρετικής ποιότητας τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά, με προδιαγραφές επιτυχίας ακόμα και στις πιο δύσκολες αγορές» σημείωσε ο ίδιος προσθέτοντας ότι το διαδίκτυο παρέχει στις επιχειρήσεις, πέρα από τη δυνατότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου, και ένα ολόκληρο οπλοστάσιο εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας».