Δυναμική είσοδο στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας κάνει η ελληνική εταιρεία Green Cola. Υπέγραψε συμφωνία με τον Mansour Al Sudais, Σαουδάραβα επενδυτή, ο οποίος ανέλαβε την ανάπτυξη της εταιρείας στη Σαουδική Αραβία, καθώς και στο Μπαχρέιν.

Ο κ. Mansour Al Sudais, αποτελεί μέλος μιας από τις πλέον σημαντικές οικογένειες Σαουδαράβων οικονομικών παραγόντων της χώρας, έχοντας διατελέσει καθήκοντα στο υπουργείο Οικονομικών, είναι πρόεδρος της εταιρείας Ocean Group, ενώ ηγείται και αντιπροσωπεύει πολυεθνικές εμπορικές επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους της αγοράς.

Ο κ. Mansour Al Sudais, αποτελεί μέλος μιας από τις πλέον σημαντικές οικογένειες Σαουδαράβων οικονομικών παραγόντων της χώρας, έχοντας διατελέσει καθήκοντα στο υπουργείο Οικονομικών, είναι πρόεδρος της εταιρείας Ocean Group, ενώ ηγείται και αντιπροσωπεύει πολυεθνικές εμπορικές επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους της αγοράς.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, βάσει της συμφωνίας, θα συσταθεί νέα εταιρεία στη Σαουδική Αραβία, στο μετοχικό κεφάλαιο της οποίας θα συμμετέχει με ποσοστό 15% η ελληνική εταιρεία Green Cola. Η νέα εταιρεία θα έχει δικαιώματα εισαγωγής, διανομής και πώλησης του αναψυκτικού Green Cola στην τοπική αγορά.

Η παραγωγή των προϊόντων θα γίνεται στο εργοστάσιο της Green Cola, στην Ορεστιάδα. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε, διερευνάται η πιθανότητα δημιουργίας παραγωγικής μονάδας στη Σαουδική Αραβία από τον όμιλο της Ocean Holding Group.

Η συμφωνία προβλέπει την άμεση έναρξη των εξαγωγών της Green Cola στην αραβική χώρα, ενώ υπολογίζεται ότι για την πρώτη περίοδο θα διατεθούν στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας, 1.000.000 κιβώτια Green Cola. Στόχο για την επόμενη τριετία αποτελούν τα 2 εκατ. κιβώτια Green Cola.

Ήδη, έχουν ολοκληρωθεί συμφωνίες για την προώθηση του προϊόντος σε τοπικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ και σε πολλά ακόμη σημεία λιανικής. Στόχος της συμφωνίας είναι η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης παρουσίας της Green Cola στην αραβική χερσόνησο και η δημιουργία μιας σημαντικής βάσης για την επέκταση στην ευρύτερη περιοχή.

Βενιέρης: Στόχος μας η επέκταση σε νέες αγορές, με αντίστοιχη αύξηση τζίρου

Όπως ανέφερε ο ιδρυτής της Green Cola, Περικλής Βενιέρης, «η Green Cola ταξιδεύει σήμερα σε περισσότερες από 20 χώρες και στοχεύουμε σε αύξηση τουλάχιστον κατά 20% των αγορών που βρισκόμαστε και σε αντίστοιχη αύξηση του τζίρου που προέρχεται από τη δραστηριότητά μας σε ξένες αγορές. Η παρουσία μας στην αραβική χερσόνησο, με τη συνεργασία μάλιστα μιας τόσο σημαντικής εταιρείας, μας ανοίγει νέες προοπτικές, τις οποίες είμαστε έτοιμοι να αξιοποιήσουμε, αποσκοπώντας στη μέγιστη και καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση του οράματος της Green Cola, που είναι φυσικά η εκπαίδευση των καταναλωτών σε καινοτόμα, υγιεινά προϊόντα».

Ο πρόεδρος της Ocean Holding Group, Mansour Al Sudais, ανέφερε ότι το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας, έχει ως όραμα την αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων για την υγεία, που μπορούν να συμβάλλουν, τόσο στην ανάπτυξη του περιβάλλοντος, αλλά και στην αλλαγή των διατροφικών συνηθειών της κοινότητας. «Και η συνεργασία μας με την Green Cola έρχεται να το επιβεβαιώσει, καθώς η ίδια αποτελεί μια εταιρεία που λειτουργεί προς αυτή την κατεύθυνση: δηλαδή να παράγει υγιεινά και φυσικά προϊόντα που βοηθούν τους ανθρώπους και την κοινωνία να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής τους» είπε.

Η Green Cola βρίσκεται σε 22 αγορές, κυρίως στην Ευρώπη, καθώς και στην Ασία, την Μέση Ανατολή και την Αυστραλία, είτε μέσω απευθείας εξαγωγικής δραστηριότητας, είτε μέσω εμφιάλωσης με τοπικό συνεργάτη. Η παραγωγή που αφορά στις εξαγωγές αντιπροσωπεύει περίπου το 10% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, ενώ το σήμα Green Cola είναι κατοχυρωμένο σε 140 χώρες.

Όσον αφορά στην Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες και την πίεση που δέχεται η κατανάλωση, οι πωλήσεις της εταιρείας παραμένουν ανοδικές, ενώ το μερίδιο αγοράς ανέρχεται στο 8,5%, κατατάσσοντάς την στη δεύτερη θέση στα αναψυκτικά τύπου cola. Ο τζίρος της εταιρείας το 2017 υπολογίζεται να αγγίξει τα 18 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 3 εκατ. ευρώ είναι οι εξαγωγές.

Όπως ανέφερε ο κ. Βενιέρης, τόσο η άνοδος των πωλήσεων, όσο και του μεριδίου, έρχεται σε μια περίοδο που έχει ενταθεί ο ανταγωνισμός στα αναψυκτικά με στέβια, με την είσοδο νέων προϊόντων στην αγορά. Η αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας, αλλά και η δημιουργία προϊόντων cola με στέβια από άλλες εταιρείες του κλάδου, αποτελεί μια δικαίωση για τη διοίκηση, σύμφωνα με τον κ. Βενιέρη.