Επενδύσεις ύψους 16 εκατ. ευρώ υλοποίησε η εταιρεία Αθηναϊκή Ζυθοποιία το 2017. Με όχημα την έρευνα και την καινοτομία, φέτος παρουσίασε τέσσερα νέα προϊόντα.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το εν λόγω ποσό έρχεται να προστεθεί στα 120 εκατ. ευρώ που δαπάνησε η εταιρεία κατά το εξαιρετικά δύσκολο διάστημα 2010-2016, ενώ θα αξιοποιηθεί για την αγορά νέου εξοπλισμού για τα εργοστάσια, την υποστήριξη των εξαγωγών και την κυκλοφορία νέων προϊόντων. Σημειώνεται ότι εφέτος οι εξαγωγές της εταιρείας άγγιξαν τα 290.000 εκατόλιτρα.

Η εταιρεία και εφέτος, για τέταρτη συνεχή χρονιά, κάλυψε το 100% των αναγκών παραγωγής της από ελληνικό κριθάρι, μέσω του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας.

Υπενθυμίζεται, ότι βάσει της μελέτης του οικονομικού και κοινωνικού αντίκτυπου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, η προστιθέμενη αξία του προγράμματος για τους παραγωγούς και τους συνεργάτες, ανέρχεται στα 60 εκατ. ευρώ, ενώ υπολογίζεται πως έχει οδηγήσει στη δημιουργία περίπου 800 νέων θέσεων εργασίας, κυρίως στον πρωτογενή τομέα.

Παράλληλα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με όχημα την έρευνα και την καινοτομία, παρουσίασε το 2017 τέσσερα νέα προϊόντα, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες κατανάλωσης.

Πρώτο πανελλαδικό λανσάρισμα της χρονιάς ήταν η νέα Heineken Light, ακολούθησε τον Μάρτιο η αναβίωση της ιστορικής μπίρας ΜΑΜΟΣ, σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου, τον Απρίλιο η νέα πρόταση της Amstel, η Amstel Radler με Ginger & Lime, ενώ δυναμική ήταν και η είσοδος της εταιρείας στην αγορά του μηλίτη τον περασμένο Ιούνιο, με το προϊόν Μηλοκλέφτης.

Σημειώνεται ότι στόχος της εταιρείας είναι, μετά την άρση της απαγόρευσης παραγωγής προϊόντων ζύμωσης, άλλων εκτός του κριθαριού, από ζυθοποιεία, ο Μηλοκλέφτης να παράγεται στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα για περισσότερα από 50 χρόνια.

Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και σήμερα αποτελεί μέλος του Ομίλου HEINEKEN NV. Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.