Νέα ανακοίνωση εξέδωσε η ΔΕΗ σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με την πληρωμή λογαριασμών ρεύματος μέσω των ΕΛΤΑ, δίνοντας επιπλέον διευκρινίσεις.

Η ΔΕΗ σε συνέχεια της χθεσινής ανακοίνωσής της για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να κινηθούν οι καταναλωτές που έχουν εξοφλήσει τους λογαριασμούς τους μέσω ΕΛΤΑ και με αφορμή κάποια σχόλια μερίδας του Τύπου προχωρά σε νέα ανακοίνωση με την οποία διευκρινίζονται επιπλέον τα εξής:

  1. Η ΔΕΗ αμέσως μόλις παραλαμβάνει από το Σύστημα ΔΙΑΣ τα αρχεία πληρωμών των πελατών της μέσω ΕΛΤΑ, τα καταχωρίζει στο δικό της μηχανογραφικό σύστημα θεωρώντας ότι έχουν εξοφλήσει το λογαριασμό τους. Έτσι οι πελάτες αυτοί δεν έχουν καμία επίπτωση και δεν υφίστανται καμία ταλαιπωρία. Μάλιστα εφόσον φαίνονται ότι πλήρωσαν εμπρόθεσμα απολαμβάνουν κανονικότατα και την έκπτωση του 15%.
  2. Ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματα υφίσταται μόνο για εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το Σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Αυτό μπορεί, τουλάχιστον προς το παρόν, να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου, πράγμα που γίνεται χωρίς άλλη επίπτωση σε βάρος τους.
  3. Κάθε έλεγχος ή κριτική, ακόμη και οι από καθέδρας υποδείξεις, είναι καλοδεχούμενος. Δημόσιες ωστόσο τοποθετήσεις που ενώ ουδόλως συμβάλουν στη λύση του προβλήματος, δυσφημίζουν την Επιχείρηση δεν είναι ούτε επιτρεπτές, ούτε ανεκτές.
    Οι 60.000 πελάτες μας που εξυπηρετούνται καθημερινά στα καταστήματα μας ανά την επικράτεια γνωρίζουν πολύ καλά το μόχθο και τις προσπάθειες των υπηρεσιών μας, που αντιμετωπίζουν διαχρονικά προβλήματα, όπως στην προκειμένη περίπτωση, για τα οποία η ΔΕΗ δεν φέρει καμία ευθύνη.
  4. Οσο για τη σύσταση – έκκληση μας προς τους πελάτες μας να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής επιμένουμε αποφασιστικά, καθώς πρόκειται για εξαιρετικό εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
    Όραμα της ΔΕΗ είναι όλοι οι πελάτες της να πληρώνουν ηλεκτρονικά.