H Coca-Cola HBC AG, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία εμφιάλωσης του κολοσσού των αναψυκτικών και η οποία δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα, γνωστοποίησε πως για το α’ εξάμηνο του 2018 πέτυχε να αυξήσει τα έσοδά της όσο και τα καθαρά κέρδη ανά κιβώτιο.

Το επιτυχημένο λανσάρισμα νέων προϊόντων, η καλοκαιρία που επικράτησε στο μεγαλύτερο μέρος των περιοχών που δραστηριοποιείται και η διεξαγωγή του Παγκοσμίου Κυπέλλου, βοήθησαν την Coca-Cola HBC να έχει ένα εξαιρετικό πρώτο μισό της χρονιάς.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου, υπήρξε ισχυρή αύξηση των εσόδων, κατά 6,4% . Παράλληλα τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 1,8%. Τα αποτελέσματα αυτά είναι σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση.

Ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε στο δεύτερο τρίμηνο, οδηγώντας σε αύξηση κατά 4,6% το πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε επίσης υψηλή αύξηση κατά 4,6%. Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,9% με καλές επιδόσεις σε Ελλάδα και Ιρλανδία.

Παρά το γεγονός πως ο όμιλος αύξησε πολύ τις επενδύσεις στον τομέα του μάρκετινγκ, για να προωθήσει τα νέα του προϊόντα αλλά και να διαφημιστεί στο πλαίσιο του Μουντιάλ, το περιθώριο συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης, στο 9,6%, ενώ το λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 110 μονάδες βάσης ανερχόμενο σε 9,4%. Το συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,60 ευρώ καταγράφοντας αύξηση 4,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,590 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12,2%.

Zoran Bogdanovic: Ισχυρά και εξαιρετικά αποτελέσματα - Αξιοποιήσαμε σωστά τις ευνοϊκές συνθήκες και το Μουντιάλ

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, ανέφερε: «Η εξέλιξη του χαρτοφυλακίου μας αποφέρει αποτελέσματα και κερδίζει έδαφος με τους πελάτες μας σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε. Πετύχαμε ισχυρά αποτελέσματα, καθώς οι κυκλοφορίες νέων προϊόντων και οι εξειδικευμένες εμπορικές δράσεις, μας επέτρεψαν να αξιοποιήσουμε τις ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς και το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η αύξηση των εσόδων ήταν εξαιρετική και αποτέλεσμα βελτιώσεων τόσο του όγκου πωλήσεων όσο και του μείγματος/τιμών και στους τρεις γεωγραφικούς τομείς δραστηριότητας. Τα περιθώρια κέρδους συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς διατηρούμε την εστίασή μας στην αύξηση των εσόδων και τον έλεγχο του κόστους. Συνεχίζουμε τη θετική πορεία προς τους στόχους του 2020 και αναμένουμε μια ακόμη χρονιά αύξησης των εσόδων και βελτίωσης του περιθωρίου κέρδους».