Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2021

Εφικτό θεωρούν το στόχο των 100.000 μονάδων καινούργιων επιβατικών, το 2021, οι παράγοντες της εγχώριας αγοράς αυτοκινήτου -εκτός απροόπτου, μάλιστα, βλέπουν υπό προϋποθέσεις να ξεπερνιέται και αυτό το όριο-, παρά το γερό κτύπημα που δέχθηκε το περασμένο έτος, το πιο έντονο σωρευτικά, μετά τη μεγάλη πτώση της μακρόχρονης οικονομική κρίσης (2009-2014).

Tη συνεργασία τους ανακοίνωσαν σήμερα ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και η Eurobank, με στρατηγικό στόχο την υποστήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.

Πλήγμα λόγω της πανδημίας δέχθηκε πέρυσι και η αγορά του αυτοκινήτου στη χώρα, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 52.365 οχήματα σε σχέση με το 2019 (πτώση 24,4%), μετά και τη μείωση κατά 15% τον περασμένο Δεκέμβριο.

«Νομίζω ότι έχουμε ήδη τη συνταγή, θα πρέπει να τη δοκιμάσουμε, όμως σε καμία περίπτωση δεν μπαίνει στη ζυγαριά η δημόσια υγεία κι αυτό δεν το συζητάμε, μπορούμε με απλούς κανόνες να προχωρήσουμε στην παράλληλη διαβίωση αυτής της κατάστασης», επισήμανε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο FM», ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Αύξηση κατά 9,7% παρουσίασε τη χρόνια που πέρασε ο συνολικός τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου (αίθουσες άνω 100 τ.μ. ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης, συμπεριλαμβομένων και των Discounters) συγκρίνοντας τις 52 εβδομάδες που τελειώνουν 27 Δεκεμβρίου με τις αντίστοιχες 52 εβδομάδες του 2019.

Σημαντικές ανάσες ρευστότητας στα καταστήματα και τις αλυσίδες λιανικής έδωσε το «click away» κατά την περίοδο της 13ης με 31 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΒΕΠ και του ΠΕΣΑ Βασίλη Κορκίδη.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ