Χρονιά με σταθεροποιητικές τάσεις αποδείχτηκε το 2019 για την εταιρεία Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕΕ, αντισταθμίζοντας τις απώλειες της δύσκολης Άνοιξης στην αγορά του παγωτού, με μια δυνατή καλοκαιρινή και τουριστική σεζόν.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η ελληνική εταιρεία παγωτού, έχοντας κερδίσει την προτίμηση της ελληνικής κοινωνίας και με δεδομένο ότι πλέον διακρίνονται αυξητικές τάσεις στην κατανάλωση του παγωτού και κατά τους χειμερινούς μήνες, προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου. Διατηρώντας, στρατηγικά, την ελληνική παράδοση και ακολουθώντας παράλληλα τις σύγχρονες τάσεις στη ζαχαροπλαστική η Παγωτά Δωδώνη επιμένει στην επιλογή πρώτων υλών υψηλής ποιότητας και παραμένει πιστή στις αξίες της, οι οποίες από το 1967 έχουν δώσει υψηλότατο top-of-mind awareness στο brand. Παράλληλα με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της σε συνεργασία με τις τράπεζες, η δωδώνη συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της, επενδύοντας σε υπάρχουσες αλλά και σε νέες κατηγορίες.

Όπως δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χαράλαμπος Σαββίνος: «Η παγκόσμια τάση για ευζωία και υγιεινή διατροφή στρέφει τον Έλληνα καταναλωτή προς την αναζήτηση ποιοτικών πρώτων υλών, τις οποίες η δωδώνη τις είχε στο DNA. Επενδύουμε σε έρευνα και διευρύνουμε τις κατηγορίες παγωτού για να καλύψουμε τις νέες διατροφικές προτιμήσεις που προκύπτουν από αυτήν ακριβώς την τάση - σε gluten-free, lactose-free, dairy-free & vegan - ώστε να ανταποκρινόμαστε δυναμικά σε αυτήν τη νέα αγορά που αναπτύσσεται ταχύτατα».

Η δωδώνη δραστηριοποιείται στον κλάδο του premium παγωτού από το 1967. Διατηρεί ένα ευρύτατο δίκτυο καταστημάτων διάθεσης των μοναδικών παγωτών της στο κοινό, όλα παρασκευασμένα από 100% φρέσκο ελληνικό γάλα και πρώτες ύλες από επιλεγμένους Έλληνες παραγωγούς. Επίσης εφαρμόζει όλους τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας τροφίμων, κατά τη διάρκεια της παραγωγικής διαδικασίας (ISO 9001:2015, ISO 2200:2005).