Επιτυχημένη κρίθηκε η χρονιά, παρά το δύσκολο περιβάλλον, για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.

Το 2017, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν περίπου 20 εκατομμύρια συναλλαγές ενώ πάνω από 9,2 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο ανανεωμένο germanos.gr για έρευνα και online αγορές. Παράλληλα, μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημειώθηκε σε κατηγορίες όπως οι τηλεοράσεις, τα laptops και τα smart gadgets

Η εταιρεία κράτησε τον ηγετικό της ρόλο ως ο Νο1 προορισμός για service κινητού, ενώ παρέμεινε πρώτη σε αναγνωρισιμότητα ως αλυσίδα καταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, αποδείχτηκαν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της αλυσίδας το 2017. Παράλληλα, ένας στους δύο, που πήγε το κινητό του για επισκευή, επέλεξε τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και την υπηρεσία G-Service.

«Το 2017, μια ακόμα δύσκολη χρονιά για τη λιανική, η αλυσίδα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σε πείσμα των καιρών, απέδειξε την ανθεκτικότητά της. Προσέφερε ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών της σε θέματα τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, διεύρυνε τη γκάμα των προϊόντων της και συνέχισε την ανακαίνιση των καταστημάτων της, συμβάλλοντας στις επιδόσεις του ομίλου ΟΤΕ σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία, internet και τηλεόραση», δήλωσε ο κ. Πέτρος Παπαγγέλης, διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων ομίλου ΟΤΕ.

Για το 2018, τέθηκε ως στόχος η ανάπτυξη, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, καθώς και την γκάμα των προϊόντων και των εξελιγμένων λύσεων Τεχνολογίας που προσφέρει.

Με συνεχή προσπάθεια και εξέλιξη και διαθέτοντας καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και προτάσεις, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στοχεύει να παραμείνει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών. Επιπλέον για ακόμη καλύτερη εμπειρία του πελάτη, σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας, θα προβάλλονται σε display μόνο live κινητά, ενώ παράλληλα θα ολοκληρωθεί η ανανέωση των καταστημάτων, με μοντέρνα αισθητική, διακριτές προϊοντικές ζώνες και διαδραστικές οθόνες.

«Πρώτη μας προτεραιότητά είναι οι πελάτες μας να βιώνουν μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Να τους παρέχουμε προηγμένες λύσεις τεχνολογίας, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Με όπλο τη γνώση και τις δεξιότητες των ανθρώπων μας, την τεχνολογική μας εξειδίκευση και εμπειρία, θέλουμε να προσφέρουμε εξυπηρέτηση αντάξια της ψηφιακής εποχής», δήλωσε ο κ. Κωσταντίνος Βούζας, διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής.

Πηγή: emea.gr