Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) στο σύνολό της κινήθηκε θετικά σε αξία, στο 2,5%, την εβδομάδα, πριν από το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.

Συγκεκριμένα η κίνηση τα καταστήματα τροφίμων, άνω των 100 τ.μ., στην ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη στο σύνολό της παρουσιάστηκε αυξημένη κατά 2,5% σε αξία, την εβδομάδα, πριν από το Πάσχα (2-8 Απριλίου 2018), σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (10-16 Απριλίου 2017), με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν οριακά θετική τάση στο 0,4%, ενώ τα FMCGs (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά) αθροιστικά κινούνται, επίσης, θετικά με ποσοστό +2,8%. Συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των τροφίμων, στο σύνολό τους, κινήθηκαν θετικά στο +3,8%, ενώ, αντίθετα, τα ποτά παρουσίασαν αρνητική τάση της τάξης του -1,8. Τέλος, οι κατηγορίες προσωπικής περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες οικιακής χρήσης, παρουσίασαν θετικές τάσεις στο +4,8% και +5,2%, αντίστοιχα.