Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2020

Σε συνέχεια της δημιουργίας του πρώτου dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας και στο πλαίσιο βελτίωσης της συνδεσιμότητας του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αναχώρησε σήμερα το πρωί το πρώτο τρένο από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό το dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας.

Προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στα περισσότερα λιμάνια της χώρας αναμένεται να δημιουργηθούν αύριο Πέμπτη 26 Νοεμβρίου, καθώς πέντε από τα δεκατρία ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, πραγματοποιούν 24ωρη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων.

Νέα στήριξη ύψους 20 εκατ. ευρώ διασφάλισε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για τις επιχειρήσεις της ακτοπλοΐας, αναγνωρίζοντας τον κρίσιμο ρόλο της στην επάρκεια εφοδιασμού και μετακίνησης επιβατών και αγαθών από την ηπειρωτική στη νησιωτική χώρα.

«Πόρτες» εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων αποκτά στη Βουλγαρία, τη Σερβία και τη Βόρεια Μακεδονία το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, η διοίκηση του οποίου -εν μέσω πανδημίας- δημιουργεί στο Ιλιέντσι της Σόφιας το πρώτο από τα «dry ports» του δικτύου του, που αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον προσεχή Ιανουάριο.

Στην ίδρυση θυγατρικής εταιρείας με έδρα τη Σόφια της Βουλγαρίας και την επωνυμία ThPA Sofia EAD, «που θα διευρύνει την ενδοχώρα και θα βελτιώσει τη συνδεσιμότητα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης», προχώρησε η ΟΛΘ ΑΕ.

Σε ισχύ βρίσκεται απαγορευτικό απόπλου από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου, λόγω θυελλωδών βόρειων ανέμων που πνέουν σε πολλές θαλάσσια περιοχές στο Αιγαίο και φθάνουν, κατά τόπους, τα 8-9 μποφόρ.

(update) Στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας βρίσκεται από το μεσημέρι το ναρκοθηρευτικό του Πολεμικού Ναυτικού «Καλλιστώ», το οποίο μετά από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο MAERSK LAUNCESTON που μετέφερε κοντέινερ, παρουσίασε εισροή υδάτων και ρυμουλκήθηκε από ρυμουλκό στο συγκεκριμένο σημείο.

Παρατείνεται για έναν μήνα η υποβολή των αιτήσεων για το μεταφορικό ισοδύναμο των επιχειρήσεων, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης κατά τη διάρκεια της χθεσινής σύσκεψης στο Επιμελητήριο Χανίων.

Αύξηση του κύκλου εργασιών παρά τη μείωση του όγκου διακινούμενων φορτίων για το α’ εξάμηνο του 2020 εμφάνισε η ΟΛΘ Α.Ε., την ώρα που η αύξηση των λειτουργικών εξόδων έφεραν μικρή μείωση στην κερδοφορία.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ