Ειδική εκδήλωση σε κεντρικό σημείο της Αθήνας πραγματοποίησε η ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal Cruises, όπου η διοίκηση και υψηλόβαθμα στελέχη έκαναν ένα γενικό απολογισμό της φετινής πορείας της επιχείρησης και αποκάλυψαν τους στόχους και τις προσδοκίες τους για το μέλλον.

«Μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι δραστηριοποιούμαστε και επιχειρούμε σε αυτόν τον άγιο τόπο την Ελλάδα. Επειδή τον ζείτε, δεν μπορείτε να αντιληφθείτε την ομορφιά αυτής της χώρας και ίσως αυτό είναι το πρόβλημα που πολλά πράγματα στην Ελλάδα δεν γίνονται σωστά. Ωστόσο είναι τόσο μεγάλη η ομορφιά της που ο κόσμος διεθνώς τα τελευταία χρόνια ξανα ανακάλυψε την Ελλάδα και την Αθήνα που είναι το λίκνο του πολιτισμού», τόνισε ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου Λούης Κωστάκης Λοΐζου, με αφορμή την παρουσίαση στοιχείων για την ελληνική εταιρεία κρουαζιέρας celestyal cruises ιδιοκτησίας του συγκεκριμένου ομίλου.

Ο κ. Λοϊζου που τιμήθηκε πρόσφατα από το μεγαλύτερο διεθνή τουριστικό οργανισμό στον κόσμο την TUI, για την πολυετή προσφορά και συμβολή του στην ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, αναφερόμενος στις δυνατότητες που έχει η Ελλάδα στον τομέα του τουρισμού και κυρίως στον κλάδο της κρουαζιέρας, τόνισε ότι η Celestyal (με τα δύο πλοία της διακίνησε συνολικά 108.000 επιβάτες το 2018 από όλο τον κόσμο με 663 προσεγγίσεις στα ελληνικά νησιά, ενώ παρουσίασε αύξηση επιβατών 8%, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά) έχει προγραμματίσει νέα προϊόντα με ολιγοήμερη παραμονή στην Αθήνα. Αναφερόμενος στην ελληνική φιλοξενία και το ελληνικό επίπεδο εξυπηρέτησης τόνισε ότι έχει ανέβει σε πολύ μεγάλο βαθμό και δεν είναι τυχαίο ότι στις χώρες της ΕΕ ζητούν ξενοδοχειακό προσωπικό κατά προτίμηση Έλληνες για τις τόσο καλές υπηρεσίες που προσφέρουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, Κρις Θεοφιλίδης, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο Ιούλιο, αναφέρθηκε στα θετικά μηνύματα της κρουαζιέρας για την περιοχή, παρά τις γεωπολιτικές συγκυρίες του προηγούμενου διαστήματος. Επισήμανε τις σημαντικές προσπάθειες της Celestyal Cruises για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα, όπου φέτος, για πρώτη φορά, η περίοδος πραγματοποίησης κρουαζιέρων ήταν διευρυμένη έως και το Νοέμβριο, ενώ σημείωσε πως το 2019 τα δρομολόγια θα επιμηκυνθούν κατά 8 εβδομάδες από τις 4 εβδομάδες που ήταν το 2018, καλύπτοντας τη ζήτηση του κοινού για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και το Φθινόπωρο.

Ο κ. Θεοφιλίδης τόνισε πως σκοπός της εταιρείας, κάθε χρόνο, παραμένει η συνεχής βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών αλλά και η λήψη νέων, καινοτόμων πρωτοβουλιών. Σημαντικός στόχος για το 2019, σημείωσε πως, είναι να εντείνει περαιτέρω τις προσπάθειές της για τη δραστηριοποίηση όλο το χρόνο μέσω της προσθήκης νέων δρομολογίων κρουαζιέρας, όπως το «Εκλεκτό Αιγαίο» και οι «3 Ήπειροι».

Ο Leslie Peden, που το 2018 ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Εμπορικού Διευθυντή (Chief Commercial Officer), παρουσίασε την εμπορική διάρθρωση της εταιρείας σε 11 χώρες και τη στρατηγική ανάπτυξης για το 2019. Επίσης, αναφέρθηκε στην παρουσία της στο διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα, με τα οποία προσεγγίζει ταξιδιώτες από περισσότερες από 140 διαφορετικές εθνικότητες.

Τόνισε ότι ως αποτέλεσμα των συντονισμένων ενεργειών της εταιρείας, τη φετινή χρονιά, καταγράφηκε αύξηση των Αμερικανών και Ευρωπαίων τουριστών. Ανέφερε ότι το 52% επιβατών προήλθαν από μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ενώ το 29% των επιβατών από κοντινές αγορές της Ευρώπης.

Ο Γιώργος Κουμπενάς διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών (Chief Operations Officer),μίλησε για τη συνεχή συνεισφορά της Celestyal Cruises στην Ελλάδα, μέσω της πολυδιάστατης συμβολής της στην εθνική οικονομία, δίνοντας έμφαση στην ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων και προώθηση των ελληνικών προορισμών παγκοσμίως. Πρόσθεσε ότι τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας για το 2018 ανήλθαν στα 28 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη προώθησης και διαφήμισης της Ελλάδας έφτασε τα 4,1 εκατ. ευρώ. Τόνισε εξάλλου ότι συνολική εκτιμώμενη δαπάνη των επιβατών άγγιξε τα 39 εκατ. ευρώ, το 2018, ενώ η συνολική εκτιμώμενη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία ανήλθε συνολικά στα 102,5 εκατ. ευρώ.

Η Φρόσω Ζαρουλέα, διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων, παρουσίασε ένα σύντομο απολογισμό του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises, το οποίο υποστηρίζει εμπράκτως στους τόπους που επισκέπτεται η εταιρεία και εστιάζει κυρίως στον άνθρωπο και την κοινωνία, με κεντρικό άξονα την υποστήριξη των νέων.

Από το 2015, περισσότεροι από 2.500 μαθητές στα νησιά της Μήλου, Πάτμου, Ίου και Σάμου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν πρωτοποριακά εκπαιδευτικά προγράμματα, χάρη στις πρωτοβουλίες της συγκεκριμένης εταιρείας. Το 2018, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Θεοχαράκη, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Αρχιμήδης», το οποίο υλοποιήθηκε σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Σάμου. Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2017 με την κατάρτιση των εκπαιδευτικών του νησιού της Σάμου και ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Ιούνιο του 2018, έχοντας «αγγίξει» περισσότερους από 1.200 μαθητές και εκπαιδευτικούς στη Σάμο.