Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, ανακοίνωσε ότι, σε συνεργασία με το ομοσπονδιακό υπουργείο Οικονομίας και Ενέργειας της Γερμανίας και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, πρόκειται να υποδεχθεί, πολυμελή επίσημη γερμανική αποστολή, στο πλαίσιο τριήμερης επίσκεψής της μεταξύ 25 και 27 Σεπτεμβρίου 2019 στην Ελλάδα.

Παρατείνεται μέχρι την Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019, η δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού ταχύπλοου «ANDROS JET» της εταιρίας «SEAJETS» στη γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης. 

Η Αυστραλία αποδέχθηκε το αίτημα των ΗΠΑ να ενταχθεί στον διεθνή συνασπισμό που θα προστατεύει δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρέλαιο και άλλα φορτηγά πλοία από τις απειλές που εγείρονται από πλευράς του Ιράν στο Στενό του Χορμούζ, δήλωσε σήμερα ο συντηρητικός πρωθυπουργός της χώρας Σκοτ Μόρισον.

To κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Πειραιάς στις εισόδους και εξόδους της πόλης, αλλά και την παλαιότερη πρόταση του για υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο μέχρι τον Πειραιά, έθεσε στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη, σε συνάντησή που είχε σήμερα μαζί του, ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης.

Τη διαβεβαίωση ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη θα διασφαλιστεί είτε το πλοίο της saos κριθεί αξιόπλοο είτε όχι παρείχε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτκής Γιάννης Πλακιωτάκης με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

(upd 17:59) Τα έκτακτα δρομολόγια της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη επεκτείνει η SEAJETS τη Δευτέρα 19/8 και την Τρίτη 20/8 με το επιβατηγό οχηματαγωγό ταχύπλοο «ANDROS JET».

Ακριβότερα κατά περίπου 20% με 25% θα είναι τα ναυτιλιακά καύσιμα από 01/01/2020, λόγω εφαρμογής νέου τύπου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, από το 3,5% στο 0,5% που έχει θέσει ο διεθνής ναυτιλιακός οργανισμός ΙΜΟ.

Ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα, με αυξημένο κόστος εφαρμογής του νέου ναυτιλιακού καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (0,5%) από 01/01/2020, λόγω της νομοθεσίας του ΙΜΟ (Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός) αλλά και γερασμένος στόλος, με συνεχείς μηχανικές βλάβες, είναι δύο από τις βασικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η ελληνική ακτοπλοΐα.

(upd 20:57) Στη δρομολόγηση δύο πλοίων από σήμερα για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Σαμοθράκη προχώρησε το υπουργείο Ναυτιλίας.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ