Πλήρως δικαιωμένοι αισθάνονται στη Nova έπειτα και από τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου και την κατάληξη των τηλεοπτικών δικαιωμάτων των 7 ΠΑΕ στην ΕΡΤ.

Η διοικητική ομάδα της Nova ολοκλήρωσε επιτυχώς την στρατηγική της απόφαση να βελτιώσει το κόστος συγκριτικά με την ποιότητα (value for money) του αθλητικού της περιεχομένου και παράλληλα ο βασικός της ανταγωνιστής στη συνδρομητική τηλεόραση δεν απέκτησε θέση στο ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

Η Nova κατάφερε να διατηρήσει την αποκλειστικότητα του 75%- .80% της εμπορικής αξίας του πρωταθλήματος και τις 3 κορυφαίες εμπορικά ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό (ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό) και από την άλλη πλευρά πέτυχε σημαντική μείωση του κόστους της κατά περίπου 25% για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.

Έχοντας εξοικονομήσει ένα σημαντικό ποσό από το ελληνικό πρωτάθλημα, η Nova προχωράει για την απόκτηση άλλων premium αθλητικών assets. Ήδη με μία κίνηση-ματ απέκτησε το ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, την Serie A TIM η οποία ειδικά με την προσθήκη του Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί το πλέον ανερχόμενο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Εκτός όμως από το ιταλικό πρωτάθλημα, αλλά και την ανανέωση του γαλλικού πρωταθλήματος (που είναι ιδιαίτερα ανεβασμένο εμπορικά μετά την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου από τη Γαλλία) και την απόκτηση όλων των γαλλικών διοργανώσεων (Κύπελλο, Λιγκ Καπ, Σούπερ Καπ), η Nova αναμένεται να κινηθεί πολύ δυνατά και για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Premier League, καθώς τους επόμενους μήνες θα ανοίξει το tender για την 3ετία 2019-2021.

Επίσης, μέρος της εξοικονόμησης θα διατεθεί για την περαιτέρω ενίσχυση και ενδυνάμωσης του ψυχαγωγικού μπουκέτου της εταιρείας κυρίως μέσα από νέες υπηρεσίες και κινηματογραφικό περιεχόμενο των ΟΤΤ υπηρεσιών Nova On Demand και Nova GΟ.

Παράλληλα, η Nova διατηρεί για τα 2 επόμενα χρόνια τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης της EuroLeague με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, της πλέον ανερχόμενης εμπορικής διοργάνωσης στην χώρα μας, αλλά και τα δικαιώματα του Basketball Champions League που πέρσι το κατέκτησε η ΑΕΚ.

Την ίδια στιγμή τα κανάλια Novasports θα συνεχίσουν και την αγωνιστική σεζόν 2018-2019 να αποτελούν τον στρατηγικό εμπορικό συνεργάτη της Vodafone και της Wind σε θέματα αθλητικού περιεχομένου, αποδεικνύοντας την στρατηγική θέση που κατέχει η Nova στην αγορά του αθλητικού περιεχομένου.