Εφαρμογές της επιστήμης και της τεχνολογίας σε προϊόντα καθημερινής χρήσης παρουσιάζει φέτος στη ΔΕΘ η P&G, με τη συμμετοχή της στο «Σπίτι της P&G» που εγκαινιάσθηκε χθες.

Στο περίπτερο της P&G, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, ζωντανή επίδειξη της επιστήμης, βίντεο και εικονικές εμπειρίες, οι επισκέπτες ήρθαν κοντά στην επιστήμη των προϊόντων που όλοι χρησιμοποιούμε καθημερινά για τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς, ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα το θετικό τους αποτύπωμα για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Μερικές από τις καινοτομίες που παρουσιάστηκαν, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, είναι μεταξύ άλλων, το Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίο προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες, οι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1 που καθαρίζουν σε χαμηλή θερμοκρασία, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, τα νέα Pampers που είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών και την ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius που συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό για αποτελεσματικό βούρτσισμα.

Επίσης, το κοινό γνώρισε για πρώτη φορά το P&G "Purifier of Water", μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μπορεί να μετατρέψει μολυσμένο & ακατάλληλο για κατανάλωση νερό, σε πόσιμο. Mέσω του προγράμματος «Ασφαλές Πόσιμο νερό για τα Παιδιά», η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δισ. λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη.

«Για εμάς στην P&G, η καινοτομία είναι κάτι μεγαλύτερο από την εφαρμογή μιας προηγμένης τεχνολογίας. Είναι μια στρατηγική επιλογή, κατά την οποία στο επίκεντρο βρίσκεται ο άνθρωπος και οι ανάγκες του και ξεκινώντας από εκεί, στόχο έχει να προσφέρει την καλύτερη δυνατή λύση δημιουργώντας αξία για τον καταναλωτή, την εταιρία και τελικά την ίδια την κοινωνία» ανέφερε σε δηλώσεις του ο Αντουάν Μπραν, αντιπρόεδρος της P&G στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

«Η δυνατότητα που έχουμε μέσα από την καινοτομία των προϊόντων μας που μπαίνουν στα νοικοκυριά καθημερινά να αγγίξουμε σύγχρονες προκλήσεις του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, και μαζί με τους καταναλωτές να συμβάλουμε στη λύση τους, είναι για εμάς τεράστια ευθύνη αλλά και μοναδική ευκαιρία. Μια προσπάθεια που ξεκινάει από το κάθε σπίτι και έχει άμεσο αντίκτυπο στο κοινό μας μέλλον», συμπληρώνει ο Αντουάν Μπραν.

H P&G αγγίζει με τα προϊόντα της περίπου 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.