Μία ελληνική startup εταιρεία, η bubbllz, εξασφάλισε τη συμμετοχή της στην τελική φάση του Euroleague Tech Challenge Week, του μεγάλου διαγωνισμού με αντικείμενο την καινοτομία στον αθλητισμό, που διοργανώνει η διοργανώτρια αρχή της κορυφαίας ευρωπαϊκής λίγκας στο μπάσκετ.

Από 62 προτάσεις που υποβλήθηκαν από 17 χώρες, με αντικείμενο την καινοτομία στον αθλητισμό, η bubbllz, κατάφερε να βάλει "τρίποντο" και να επιλεγεί για τους "τελικούς" με βάση την πρότασή της στο τομέα της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality Content) και την χρήση του στο Sports Marketing και στα Social Media.

Η τελική φάση του Euroleague Tech Challenge Week θα θα πραγματοποιηθεί στη Βαρκελώνη από 19-23 Μαρτίου!

Η bubbllz είναι μια ελληνική startup, η οποία έχει βραβευτεί με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2016 και έχει μέτοχο την Εθνική Τράπεζα Ελλάδος Α.Ε μέσω του NBG Business Seeds. Έχει πραγματοποιήσει ήδη το soft launch της και βρίσκεται στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Για πρώτη φορά μία startup δίνει πραγματική και μετρήσιμη αξία στα post των χρηστών. Οι χρήστες μοιράζονται φωτογραφίες στα social media σχετικά με τις αγορές/επιλογές τους, όπως ένα ρούχο που μόλις πήραν, ένα απολαυστικό πιάτο φαγητό , selfie με φίλους σε ένα μπαρ, μία φωτογραφία από το γήπεδο κλπ. Με επίκεντρο τον ίδιο τον χρήστη, σκοπός της εφαρμογής είναι να ανταμείβει αυτά τα καθημερινά post των χρηστών με μοναδικές προσφορές, διαγωνισμούς και εκπτώσεις!

Η εφαρμογή διατίθεται ήδη για Android και iOS συσκευές και είναι δωρεάν