Σε σειρά ενεργειών για τη διευκόλυνση των πελατών της για τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες, που παρέχει ο νέος νόμος 4605 για την προστασία της πρώτης κατοικίας, προχωρεί η Eurobank.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Eurobank επικοινωνεί με όλους τους πελάτες είτε με μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου (sms) είτε με αλληλογραφία (επιστολές). Αρμόδιο στέλεχος αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι η Eurobank θα επικοινωνήσει και με τους 35.000 πελάτες της που έχουν δάνειο με εγγύηση πρώτη κατοικία. Με την επικοινωνία αυτή ενημερώνει τους πελάτες, ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου 4605 και μπορούν να υποβάλουν αίτημα ένταξής τους, ή εφόσον θέλουν, μπορούν να επισκεφθούν ένα κατάστημα Eurobank όπου εξειδικευμένο στέλεχος της τράπεζας θα τους βοηθήσει στην ολοκλήρωση και υποβολή της αίτησής τους.

Στελέχη της τράπεζας επισημαίνουν επίσης, ότι δημιουργήθηκε εξειδικευμένη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (Help Desk) για τους πελάτες που θέλουν να ολοκληρώσουν την αίτηση από το χώρο τους, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κατάστημα. Ταυτόχρονα, τονίζεται επίσης ότι η τράπεζα θα επικοινωνήσει εκ νέου με όσους πελάτες της έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία της αίτησης, χωρίς όμως να την ολοκληρώσουν, προκειμένου να τους προσφέρει τυχόν βοήθεια που ενδεχομένως χρειάζονται για την υποβολή της.

Τα πρώτα μηνύματα από την έναρξη της πρωτοβουλίας ενημέρωσης, είναι ενθαρρυντικά. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα ποσοστό 60%-70% των πελατών της τράπεζας, δηλώνει ότι θα προχωρήσει σε υποβολή αιτήματος ένταξης στο νόμο, που σε μεγάλο βαθμό επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας.