Σε συνέχεια του περιστατικού που έλαβε χώρα τις βραδινές ώρες της Παρασκευής 3 Ιουλίου, όταν πελάτες της AlphaBank έλαβαν στις κινητές τους συσκευές ενημερωτικά μηνύματα SMS που αφορούσαν σε παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες, η διοίκηση της τράπεζας εξέδωσε σήμερα νέα ανακοίνωση,  με την οποία καθησυχάζει τους πελέτες της.

Ειδικότερα, η τράπεζα αναφέρει:

- Η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγουμένων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσωSMS.Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής της AlphaBank.-Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευσητης ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας.

- Ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγώνκαι τα προσωπικά δεδομένα των πελατών. Η AlphaBank υιοθετεί τα πλέον αυστηρά μέτρα προστασίας και όλες τις πρόνοιες της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας, έχοντας επιτύχει εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ασφάλειας συναλλαγών. Παράλληλα, ενημερώνει συνεχώς τους Πελάτες της για τις βέλτιστες πρακτικές ώστε η χρήση εναλλακτικών δικτύων και καρτών να πραγματοποιείται με απόλυτη ασφάλεια.

- Το τεχνικό ζήτημα αφορούσε αποκλειστικάτη λειτουργία της πλατφόρμας αποστολής κωδικών μίας χρήσηςμέσω SMS. Μέχρι την επίλυση του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Τράπεζα προχώρησε σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας του διαύλου αποστολής μηνυμάτων μίας χρήσης μέσω SMS. Οι Πελάτες μας μπορούσαν να λαμβάνουν τους κωδικούς μίας χρήσης μέσω της εφαρμογής Viberκαι να πραγματοποιούν χωρίς πρόβλημα τις συναλλαγές τους στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της AlphaBank.

- Η αποστολή των κωδικών myAlphaCode επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου. Οι κωδικοί myAlphaCode αποστέλλονται τόσο μέσω της εφαρμογής Viber όσο και μέσω SMS, εφόσον οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δεν διαθέτουν την εφαρμογή. Το σύνολο των εφαρμογών digital bankingτ ης AlphaBank λειτουργεί πλήρως.

- Η AlphaBank, σύμφωνα με το πλαίσιο Εταιρικής Διακυβέρνησης που τη διέπει, ενεργοποίησε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τηδιαπίστωση των αιτίων που οδήγησαν στο περιστατικό αυτό. Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και, ανάλογα με τα αποτελέσματά της, η AlphaBank θα ενεργήσει, όπως πάντα, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των πελατών και των μετόχων της.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ανησυχία που προκλήθηκε σε πελάτες μας, εξαιτίας του τεχνικού αυτού ζητήματος και παραμένουμε δεσμευμένοι στηδιασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών μας. Η AlphaBank διαχρονικά βρίσκεται στην πρώτηγραμμή του εκσυγχρονισμού της τραπεζικής αγοράς στην Ελλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο που συναλλάσσονται οι Έλληνες. Από το πρώτο κινητό τραπεζικό κατάστημα, το πρώτο ATM και την κάρτα συναλλαγών, μέχρι τη διαμόρφωση ενός πλήρους ψηφιακού οικοσυστήματος web και mobile banking και την εισαγωγή του ApplePay, η AlphaBank έχει στο επίκεντρό της τον Πελάτη και την παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών προς τους συναλλασσόμενους.