Η ΔΕΗ καλεί τους πελάτες της στην επιλογή χρήσης ηλεκτρονικού λογαριασμού, θεωρόντας πως αυτή η κίνηση θα είναι ωφέλιμη τόσο για τους ίδιους όσο και για την επιχείρηση, ενώ μάλιστα θα ξεκινήσει να εφαρμόζει χρέωση στην έκδοση έγχαρτου λογαριασμού.

Στην ΔΕΗ θεωρούν πως με τον τρόπο αυτό βελτιώνεται ο χρόνος και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης, η εξοικονόμηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων και η ουσιαστική ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών αειφορίας της. Παράλληλα, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης της με τις τάσεις της εποχής σε ευρωπαϊκή κλίμακα, για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.

Στο πλαίσιο αυτό, πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της, και γενικά σε κάθε επαφή προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί των έγχαρτων. Παράλληλα το Δ.Σ. αποφάσισε ότι οι έγχαρτοι λογαριασμοί θα επιβαρύνονται με 1€ όσο περίπου το κόστος έκδοσης και αποστολής τους.

Η ΔΕΗ πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της. Επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.