Η ICAP διακρίθηκε για πέμπτη συνεχή φορά, ως ένα από τα κορυφαία Corporate SUPERBRANDS στην Ελλάδα (2021), αναδείχθηκε δε και πάλι πρώτη στην ευρύτερη Κατηγορία «Συμβουλευτικές Υπηρεσίες» για τέταρτη φορά, στο πλαίσιο της επίσημης τελετής, που έλαβε χώρα εχθές στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Πρόκειται για μια κορυφαία διάκριση, από τον ομώνυμο διεθνώς καταξιωμένο Θεσμό Branding, που εκπροσωπείται σε 90 χώρες και είχε στόχο να αναδείξει ανάμεσα από 1.500 εταιρικές επωνυμίες τις ηγέτιδες εταιρίες, αφενός μετά από βαθμολογία της κριτικής επιτροπής και αφετέρου μετά από δημοσκόπηση προς το καταναλωτικό κοινό, βάσει των ακόλουθων κριτηρίων:

α) Αναγνωσιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης, 

β) Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια, 

γ) Ποιότητα, τιμή, ασφάλεια, προϊόντων/υπηρεσιών και 

δ) Εταιρική Υπευθυνότητα.

Ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου εταιρειών ΙCAP, παρέλαβε το βραβείο και δήλωσε σχετικά: 

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για πέμπτη συνεχή φορά, η ICAP αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται ως SUPERBRAND, και μάλιστα ως πρώτη (1η) και πάλι στην ευρύτερη κατηγορία των Συμβουλευτικών Υπηρεσιών. Η διπλή αυτή διάκριση, επιβεβαιώνει την αναγνωρισιμότητα και εμπιστοσύνη του επιχειρηματικού κόσμου στην ICAP, που την κατέταξε πρώτη, σε μια κατηγορία με σημαντικές διεθνείς εταιρείες ειών με παγκόσμιας εμβέλειας brands. Έχοντας επιτύχει ταχεία και πολλαπλή πρόοδο τα τελευταία χρόνια, ειδικά φέτος θα πραγματοποιήσουμε την καλύτερη χρονιά στα 57 χρόνια της ICAP. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους τους 1.100 εργαζομένους μας για τις πολλές μας επιτυχίες αλλά και την προσήλωσή τους στο στόχο μας, να παρέχουμε σύγχρονες, αξιόπιστες και υψηλής αξίας λύσεις στους πελάτες μας, αλλά και για την δέσμευσή τους για την υλοποίηση της πολιτικής μας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη».

Τι είναι τα Superbrands;

O θεσμός των Superbrands στοχεύει στην προώθηση του branding και στην επιβράβευση των κορυφαίων επωνυμιών (brands) κάθε χώρας. Στόχος του διαγωνισμού “Superbrands” είναι η επιβράβευση και προβολή των ποιοτικών, αξιόπιστων, συνεπών και ιστορικών μαρκών, προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγών και η ενθάρρυνση των τελευταίων για τη δημιουργία και τοποθέτηση στην αγορά προϊόντων, που να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών και να κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διενεργείται από το 2005 και φέτος διεξάγεται για 6η φορά.