Αυξήθηκε η συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων σε διεθνείς εκθέσεις το 2017 κατά 50% σε σχέση με το 2016, μέσω εθνικών περίπτερων που οργάνωσε ο οργανισμός Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.).

Αυτό αναφέρεται στο ενημερωτικό δελτίο δράσεων Β' εξαμήνου 2017 του οργανισμού. Επίσης, όπως αναφέρεται στο μήνυμα του προέδρου του οργανισμού, Χρήστου Στάικου, που προλογίζει το σχετικό ενημερωτικό δελτίο, το Enterprise Greece ενέταξε νέους κλάδους στο πρόγραμμα του (σκάφη αναψυχής, ναυτιλιακός εξοπλισμός, νέες τεχνολογίες και κόσμημα), έκανε αισθητή την παρουσία του σε νέες αγορές στην νοτιοανατολική Ασία και Βόρεια και Ανατολική Αφρική (Μαρόκο, Αίγυπτος, Κένυα κ.λπ.) και ενίσχυσε την παρουσία των ελληνικών προϊόντων σε παραδοσιακούς εξαγωγικούς προορισμούς.

Όπως σημειώνεται, ανάλογες δυναμικές δράσεις προγραμματίζονται και για το 2018, όπου ο οργανισμός σχεδιάζει αύξηση των υφισταμένων δράσεων του αλλά και την υλοποίηση μιας σειράς νέων πρωτοβουλιών προβολής και προώθησης.

Ακόμη, υπογραμμίζεται ότι τον Νοέμβριο η διυπουργική επιτροπή ενέκρινε άλλες δυο στρατηγικές επενδύσεις στους τομείς του τουρισμού και των τηλεπικοινωνιών, ύψους 182 εκατ. ευρώ, που αξιολόγησε και εισηγήθηκε ο οργανισμός, ενώ υλοποιήθηκαν μια σειρά από εξειδικευμένες και επιτυχημένες δράσεις προσέγγισης της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας, όπως φόρουμ, roadshow σε χώρες του εξωτερικού, υποδοχή αποστολών κ.λπ., ενώ διεκδίκησε και πέτυχε να διοργανωθεί στην Αθήνα το επόμενο Mediterranean Resort & Hotel Real Estate Forum, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις του κλάδου.

Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο 2017, ο Οργανισμός διοργάνωσε 30 σεμινάρια σε συνεργασία με τοπικά επιμελητήρια και συνδέσμους, σε διάφορες πόλεις της χώρας, τα οποία παρακολούθησαν 1.148 επιχειρηματίες. Στόχος των σεμιναρίων ήταν να ενημερωθούν αναλυτικά οι ενδιαφερόμενοι εξαγωγείς για το σύνολο των ενεργειών και των προϋποθέσεων που καθορίζουν μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια.