Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Enterprise Greece) πραγματοποίησε σεμινάριο για την αγορά Private Label (προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας) .

Στο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στο πλαίσιο της εθνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας «PLMA's World of Private Label», η οποία γίνεται ετησίως στο Άμστερνταμ, παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες που έχουν οι ελληνικές εξαγωγές στην κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. 

Κύριος ομιλητής του σεμιναρίου ήταν ο πρόεδρος της Private Label Manufacturer's Association (PLMA) Μπράιαν Σάροφ, ο οποίος αναφέρθηκε στις τάσεις στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον του οργανωμένου λιανεμπορίου και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην κατηγορία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (PL). Επίσης, ανέφερε τα οφέλη από τη συμμετοχή στις μεγάλες εκθέσεις που διοργανώνει η PLMA στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως αυτές της Ευρώπης, Αμερικής και Κίνας.
Προσκεκλημένοι ομιλητές ήταν ο πρόεδρος της Ένωσης Κονσερβοποιών Ελλάδας (ΕΚΕ) κ. Αποστόλου, ο οποίος εστίασε στις εξαγωγές του κονσερβοποιημένου ροδάκινου, το χαρακτηριστικότερο ελληνικό προϊόν διατροφής που κυριαρχεί στην αγορά του PL και το οποίο καταγράφει εντυπωσιακά υψηλά νούμερα εξαγωγών σε όλο τον κόσμο.
Επίσης, ο κ. Καλογρίδης, διευθυντής Εμπορίου και Εξαγωγών της εταιρείας ΚΑΝΑΚΗ, παρουσίασε case study πώς επιτεύχθηκε η ανάπτυξη των εξαγωγών PL στις διεθνείς αγορές. Στη συνέχεια, ο κ. Δοκουμετζίδης, εκπρόσωπος της ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσίασε την πολιτική του ομίλου στην κατηγορία PL. Τέλος, ο κ. Παπαπαναγιώτου, αναπληρωτής γενικός διευθυντής του Οργανισμού Ασφάλισης Εξαγωγικών Πιστώσεων (ΟΑΕΠ), μίλησε για τις υπηρεσίες και τη στήριξη που προσφέρει ο οργανισμός στις Ελληνικές επιχειρήσεις μέσω της ασφάλισης εξαγωγικών πιστώσεων.
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, η κατηγορία των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας αυξάνει συνεχώς το μερίδιο της σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, σε ποσοστό περίπου 30% σε 17 ευρωπαϊκές χώρες, από τις 20 που παρακολουθεί η εταιρεία Nielsen για λογαριασμό της PLMA.
Στο σεμινάριο συμμετείχαν 80 εξωστρεφείς επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή και εμπορία προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.