Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019

Πτωτικό ήταν το πρώτο τρίμηνο για τα ελληνικά ξενοδοχεία της χώρας, όπως σημειώνεται σε έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ) και παρουσιάζεται σε ειδική εκδήλωση αυτή την ώρα.

Με το περιεχόμενο να βρίσκεται στην κορυφή των διεθνών ταξιδιωτικών τάσεων, η Marketing Greece εστιάζει στη δυναμική της εικόνας και επενδύει στρατηγικά στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης "βιβλιοθήκης περιεχομένου", το "Content Library" που αποτελεί τη νέα ενότητα του ιστότοπου της εταιρείας www.marketinggreece.com. Η εταιρεία αποτελεί πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος (ΞΕΕ).

Αύξηση τουριστικών αφίξεων και εισπράξεων σημειώνεται στην Ελλάδα τους πρώτους μήνες του 2019, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2018, με την Ελλάδα να συγκαταλέγεται για ακόμα μια χρονιά στους πλέον περιζήτητους προορισμούς παγκοσμίως. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού, η ισχυρή άνοδος του ελληνικού τουρισμού επιβεβαιώνεται από τα επίσημα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) και της Τραπέζης της Ελλάδος (ΤτΕ), για το πρώτο τετράμηνο και τρίμηνο του έτους.

Ειδική εκδήλωση για την προβολή του αναβαθμισμένου και εμπλουτισμένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος στη βρετανική αγορά, διοργανώνεται τη Δευτέρα 1η Ιουλίου, στο Λονδίνο, από την Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας, σε συνεργασία με το δημοφιλές περιοδικό τουρισμού πολυτελείας και ταξιδιωτικών εμπειριών "Condé NastTraveller".

Μεγάλο μέρος της δημοφιλίας της Ευρώπης ως τουριστικού προορισμού οφείλεται στις χώρες του νότου και από αυτές φυσικά δεν λείπει η Ελλάδα, η οποία είναι και θα συνεχίσει να είναι κορυφαίος τουριστικός προορισμός, σύμφωνα με τον Ζούραμπ Πολολικασβίλι.

Η παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και η περαιτέρω ανάπτυξη τομέων και κλάδων όπου η χώρα παρουσιάζει συγκριτικά πλεονεκτήματα αποτελούν στόχο της κυβέρνησης - και σε αυτόν τον στόχο, ο τουρισμός διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο. Αυτό ανέφερε απόψε από το βήμα της ανοικτής συνεδρίασης της 27ης τακτικής γενικής συνέλευσης του ΣΕΤΕ, ο υπουργός Τουρισμού, Θανάσης Θεοχαρόπουλος.

"Tο brand name της Ελλάδας είναι και πάλι πολύ ισχυρό", είπε ο πρωθυπουργός, μιλώντας στην Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ, σημείωσε ότι οι εκλογές ήταν έξω από τον σχεδιασμό του, προέκυψαν από λόγους σεβασμού της δημοκρατικής διαδικασίας και της λαϊκής ετυμηγορίας και εγγυήθηκε προσωπικά ότι η προεκλογική συζήτηση δεν θα διεξαχθεί σε ένα περιβάλλον τοξικό, που υπονομεύει την οικονομία όσο και τη δημοκρατία.

Για ένα νέο εθνικό συμβόλαιο ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό έκανε λόγο ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Γιάννης Ρέτσος, από το βήμα της 27ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του συνδέσμου, που σήμερα το πρωί διεξήχθη σε κεντρικό ξενοδοχείο.

Αν και τους χαρακτηρίζουν ως τον “ μεσογειακό λαό του Βορρά” και φαίνεται να έχουν πολλά κοινά με τους Έλληνες, οι Ιρλανδοί είναι μια μερίδα τουριστών που η Ελλάδα δεν βλέπει στο βαθμό που θα ήθελε ενώ η Θεσσαλονίκη τους μετρά στα...δάχτυλα.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ