Κάλεσμα στους νέους «να αναζητήσουν ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης και στον άκρως δυναμικό και αναπτυσσόμενο κλάδο της κρουαζιέρας, αρκεί να έχουν αποφασιστικότητα και αφοσίωση στον τομέα ενδιαφέροντός τους», απηύθυνε ο διευθυντής του Ναυτιλιακού τμήματος της ελληνικής εταιρείας κρουαζιέρας Celestyal Cruises, Βασίλης Γκάζικας.

Ο κ. Γκάζικας, στη διάρκεια ενός ανοιχτού διαλόγου, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 5ο Posidonia Sea Tourism Forum 2019, ανάμεσα σε στελέχη της ναυτιλιακής κοινότητας και φοιτητές, τόνισε ότι η επιτυχία του κλάδου αυτού στην Ελλάδα στηρίζεται κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό, την υψηλή εξειδίκευση και την τεχνογνωσία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Κρις Θεοφιλίδης, στη διάρκεια του forum, τόνισε ότι η Celestyal Cruises επικεντρώνεται στην Ανατολική Μεσόγειο, διατηρώντας το 70% του home porting (αφιξοαναχωρήσεις) στην Ελλάδα, που ο υλοποιείται με τα δύο μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια.

Ανέφερε πως, μόνο την προηγούμενη χρονιά, περισσότεροι από 100.000 επιβάτες από 140 διαφορετικές χώρες πραγματοποίησαν μια κρουαζιέρα στο Αιγαίο με τη συγκεκριμένη εταιρεία, καταγράφοντας 663 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.

Συνολικά, από το 2014 μέχρι το 2018, η εταιρεία έχει συμβάλει στην εθνική οικονομία με περισσότερα από 103 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, ενώ στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη συμβολή, προσθέτοντας νέους προορισμούς στα δρομολόγιά της, όπως την Πάτρα, το Βόλο και την Κέρκυρα, αλλά κάνοντας «άνοιγμα» και προς το Ιόνιο και την Αδριατική το 2020.

Την κεντρική στρατηγική της εταιρείας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα παρουσίασε ο γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal Cruises (CCO), Leslie Peden, στο πλαίσιο πάνελ με τίτλο «Κρουαζιέρα 365 μέρες το χρόνο», μιλώντας για τις προσπάθειες της εταιρείας και τις βάσεις που έχει ήδη θέσει για να προσφέρει κρουαζιέρες όλο το χρόνο.

Μόνο για την τουριστική περίοδο 2019, η εταιρεία έχει επεκτείνει το χρόνο δραστηριοποίησής της για 8 επιπλέον εβδομάδες με τα 2 νέα της δρομολόγια, «Εκλεκτό Αιγαίο» και «3 Ήπειροι», γεγονός που αναμένεται να φέρει επιπλέον 30.000 νέους επισκέπτες στην περιοχή. Σημείωσε, επίσης, ότι υπάρχει μία ανοιχτή συνεργασία με το Ελληνικό υπουργείο Τουρισμού και με τα αντίστοιχα υπουργεία Τουρισμού της Κύπρου και της Αιγύπτου, για κοινές πρωτοβουλίες ως προς την προώθηση των προορισμών που επισκέπτεται, ώστε να δημιουργηθεί παραπάνω ζήτηση στη συγκεκριμένη περιοχή.

Ο Μάριος Πολυδώρου, διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και Ταξιδιωτικών Εμπειριών της εταιρείας παρουσίασε τη στρατηγική της για την επίτευξη μιας ολιστικής εμπειρίας από τον κάθε προορισμό, που περιλαμβάνει δραστηριότητες - και εν πλω αλλά και στους προορισμούς που επισκέπτεται η εταιρεία- οι οποίες προάγουν τον ελληνικό πολιτισμό.

Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι πραγματοποιούνται ιστορικές διαλέξεις, μαθήματα ελληνικών χορών με συμμετοχή τοπικών συγκροτημάτων και σχολών χορού, όπως ενδεικτικά από την Πάτμο και την Κρήτη και μαθήματα ελληνικής γλώσσας και ελληνικής οινογαστρονομίας.