Προϋπόθεση για την επίλυση του Σκοπιανού η εγκατάλειψη του αλυτρωτισμού από την πΓΔΜ, τόνισε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNN Greece ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο είπε ότι εντός Φεβρουαρίου θα κλείσουν οι μπάρες. Για τις αλλαγές στην εξέταση για τα διπλώματα οδήγησης υποστήριξε ότι θα φέρουν μεγαλύτερη διαφάνεια.

Ο υπουργός υποστήριξε ότι η κυβέρνηση μαζί με την κοινωνία δίνει τη μάχη για να σταθεί η χώρα και ο ελληνικός λαός στα πόδια του, ώστε να μπει στην φάση της δίκαιης ανάπτυξης και της κοινωνικής δικαιοσύνης και οικοδόμησης του κράτους δικαίου και του κοινωνικού κράτους, του εργασιακού θεσμικού πλαισίου.

Προϋπόθεση για την επίλυση του Σκοπιανού η εγκατάλειψη του αλυτρωτισμού από την πΓΔΜ

Μιλώντας για το Σκοπιανό, ο κ. Σπίρτζης δεν εξέφρασε καμία ανησυχία για τη στάση των ΑΝΕΛ ενώ ανέπτυξε τα οφέλη που θα έχει για την ελληνική πλευρά η επίλυση αυτού του ζητήματος.

Όπως επισήμανε, η χώρα μας δεν μπορεί να βρίσκεται σε «ψυχροπολεμικό κλίμα» με τη γείτονα χώρα, ούτε μπορεί να συντηρεί τους κακούς όρους που προέρχονται από το παρελθόν. Διατηρώντας τις εθνικές γραμμές μας και τις διεθνείς συνθήκες πρέπει να επιλύσουμε τις όποιες διαφορές υπάρχουν, με αμοιβαίες υποχωρήσεις και με συνεννόηση.

Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, φαίνεται πως υπάρχει διάθεση και από την πλευρά των Σκοπίων για μια συμφωνία ενώ τόνισε πως αν η Ελλάδα θέλει να παίξει κρίσιμο ρόλο σε μια εποχή με νέες παραγωγικές δομές, απαιτείται να υπάρχει η διασύνδεση και η συνεργασία σε στρατηγικές δομές με τις χώρες των Βαλκανίων.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Εντός Φεβρουαρίου θα κλείσουν οι μπάρες

Στο «σφικτό» χρονοδιάγραμμα για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου απέδωσε ο κ. Σπίρτζης την ταλαιπωρία του κόσμου για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών. Ωστόσο, όπως παραδέχτηκε, θα μπορούσε να αποφευχθούν οι ουρές εάν υπήρχε η θέληση και η καλύτερη προετοιμασία από όλες τις πλευρές για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Με την έναρξη εφαρμογής του πάντως, μπήκε τέλος στη διακίνηση πλαστών εισιτηρίων και καρτών. Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε γιατί δεν κλείνουν ακόμη οι μπάρες απαντώντας στην κριτική που δέχεται για αυτό το θέμα.

Τόνισε ότι θα υπάρχει και καλύτερη ενημέρωση  των πολιτών για τα πλεονεκτήματα και για τη χρήση αυτού του συστήματος και άρα από τον Φεβρουάριο μπορεί να ξεκινήσει με πλήρη λειτουργία και εφαρμογή το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και μέσα στον Φεβρουάρο θα κλείσουν οι μπάρες.

Παράλληλα, ξεδίπλωσε λεπτομερώς το σχεδιασμό για τις σιδηροδρομικές διασυνδέσεις τόσο εντός του λεκανοπεδίου, όσο και μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης ενώ στο καλοκαίρι τοποθετεί την έναρξη της λειτουργίας της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Θεσσαλονίκης – Σκοπίων και ταυτόχρονα με γοργούς ρυθμούς προχωρά το έργο Κιάτο – Αίγιο.

Οι αλλαγές στην εξέταση για τα διπλώματα οδήγησης θα φέρουν μεγαλύτερη διαφάνεια

Στα φαινόμενα χρηματισμού που καταγράφονται κατά τη διάρκεια των εξετάσεων για τα διπλώματα οδήγησης αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ενώ όπως είπε, με το υπάρχον σύστημα δεν υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, δηλαδή πολίτες που ξέρουν να οδηγούν. Κατά συνέπεια, το υπουργείο υιοθετεί μια άλλη λογική που προωθεί τη μεγαλύτερη διαφάνεια, ενώ προανήγγειλε αλλαγές στον κώδικα κυκλοφορίας και της οδικής ασφάλειας με στόχο τον τερματισμό των στρεβλώσεων στον τομέα αυτό.

Στο σχέδιο νόμου που πρόκειται να έρθει την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή, αλλά και στη συζήτηση που θα γίνει, ο υπουργός πρόκειται να αποδώσει ευθύνες για τη δημιουργία των παθογενειών σε αυτόν τον τομέα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτών, σύμφωνα με τον υπουργό, αφορά τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ τα οποία επιτηρούσε το υπουργείο μέσω online συστήματος και το οποίο καταργήθηκε με υπουργική απόφαση...

Ο ΟΑΣΘ κόστιζε περισσότερα από το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας

Εν αναμονή της απόφασης του ΣτΕ για την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στο «αμαρτωλό» παρελθόν του ΟΑΣΘ, στο τεράστιο κόστος ενός ιδιωτικού οργανισμού με μικρό στόλο και στην αδυναμία του να εξυπηρετήσει τους πολίτες της Θεσσαλονίκης. Ο υπουργός αναφέρθηκε στα εμπόδια που υπάρχουν στην προσπάθεια εξυγίανσης του Οργανισμού ενώ αναφέρθηκε στη συμβολή του Μετρό στην ομαλή και ταχύτερη μετακίνηση των κατοίκων της συμπρωτεύουσας.