Σε νέες αυξήσεις τιμών για τα προϊόντα της προειδοποιεί ότι θα προβεί η Unilever.

Η Unilever έχει ήδη τον τελευταίο χρόνο ανεβάσει τις τιμές των προϊόντων της, εν μέσω του αυξημένου κόστους των υλικών. Η εταιρεία, μάλιστα, αντιμετώπισε προβλήματα με την εφοδιαστική αλυσίδα την περίοδο της μεγάλης έξαρσης του κορονοϊού, με τις προκλήσεις να εντείνονται μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία που οδήγησε στα ύψη τις τιμές της ενέργειας και άλλων εμπορευμάτων.

Μετά λοιπόν τις αυξήσεις - ρεκόρ που γνώρισαν τα προϊόντα της το τελευταίο τρίμηνο, η Unilever ανακοίνωσε ότι θα ανεβάσει και άλλο τις τιμές στα απορρυπαντικά, σαπούνια και συσκευασμένα τρόφιμα, σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος παραγωγής.

Σύμφωνα με τον CFO της εταιρείας, οι αυξήσεις των τιμών αναμένεται να συνεχιστεί και το δεύτερο εξάμηνο του 2023, αλλά πιο περιορισμένα, καθώς αναμένεται να έχει περάσει το «peak» του πληθωρισμού.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2022, η εταιρεία αύξησε τις τιμές των προϊόντων της κατά 13,3%.

Όπως σημείωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Alan Jope, το αυξημένο κόστος παραγωγής έχει επηρεάσει ιδιαίτερα τα προϊόντα καθαρισμού, ωθώντας τις τιμές σχεδόν 16% πάνω.

Παράλληλα, ανέφερε ότι το 2023 σημαντική αύξηση αναμένεται και στο κόστος για την παραγωγής τροφίμων, συμπεριλαμβανομένου του παγωτού.

Η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των καθαρών κερδών για το 2022, στα 8,3 δισ. ευρώ, με τον τζίρο της να διαμορφώνεται σε 60,1 δισ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 14,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.