Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ο εβδομαδιαίος εκπτωτικός τζίρος της Black Friday, για το 2021, αναμένεται να επανέλθει στα επίπεδα του 80-85% του 2019, σύμφωνα με τις εφετινές εκτιμήσεις από την έρευνα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς για το Περιφερειακό Επιμελητηριακό Συμβούλιο Αττικής (ΠΕΣΑ).

Σε ρυθμό Black Friday ζει ήδη το λιανεμπόριο με κάποια καταστήματα να έχουν ξεκινήσει από τώρα τις προσφορές και τα περισσότερα να καλούν τους καταναλωτές να εγγραφούν στα ενημερωτικά δελτία τους (newsletters), να δηλώσουν από τώρα τις προτιμήσεις τους και να ενημερωθούν έτσι νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν.

Η μεγαλύτερη Black Friday είναι γεγονός. Η Public και η Media Markt ενώνουν τις δυνάμεις τους για να φέρουν φέτος σε όλους τη μεγαλύτερη, την πιο ξεχωριστή, δυναμική ημέρα super Black Friday προσφορών!

Σχεδόν 900 εκατ. ευρώ επιπλέον εισέπραξαν τα σούπερ μάρκετ το 2020 σε σχέση με το 2019, όπως προκύπτει από το «Πανόραμα των Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ 2021» βάσει των ισολογισμών 34 αλυσίδων, που αποτελούν το δείγμα ανάλυσης.

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, δίνει τη λύση ακόμα και στους πιο πολυάσχολους καταναλωτές, δημιουργώντας μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, με την επιλογή ‘Αγορά μέσω Skroutz’.

Συστάσεις προς τους καταναλωτές, εταιρείες ταχυμεταφορών και e-shops εν όψει των εκπτωτικών ημερών και της εορταστικής περιόδου απευθύνει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν ενισχύουν ουσιαστικά ταμειακά τις εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα δεν διευκολύνουν στην πράξη τις αγορές των καταναλωτών.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ