Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Αντιδράσεις προκαλεί η τροπολογία  που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, με την οποία δίνεται η δυνατότητα  στα εμπορικά πλοία άνω των 3.000 Κόρων Ολικής Χωρητικότητας (ΚΟΧ), που έχουν νηολογηθεί ή νηολογούνται στην ελληνική σημαία, η υπογραφή διεθνών συλλογικών συμβάσεων εργασίας (PNO ITF TCC ή PNO IBF) για κατώτερα πληρώματα, καθώς και για τις ειδικότητες του ανθυποπλοιάρχου και του γ' μηχανικού.

Μέχρι τις 4 Αυγούστου ισχύουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τους επιβάτες στα πλοία της ακτοπλοΐας. Αυτή τη στιγμή ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός επιβατών είναι στο 60% για τα πλοία που δεν διαθέτουν καμπίνες και στο 65% για τα πλοία που διαθέτουν καμπίνες.

ΜΟΝΟ ΣΤΟ BigBusiness.gr. Ωμή παρέμβαση στο έργο της ανεξάρτητης Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων (ΡΑΛ) σχετικά με τη διαχείριση των αποβλήτων στα λιμάνια επιχειρούν  κυβερνητικά στελέχη, με αρμοδιότητες στο υπουργείο Ναυτιλίας, με στόχο την προστασία ιδιωτικών συμφερόντων, αγνοώντας κατ΄ ουσίαν το γράμμα και το πνεύμα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας και παρεμβαίνοντας, σε μία διαδικασία που είχε ήδη δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση. Είναι απορίας άξιο, αν για το όλο θέμα είναι ενημερωμένος και ο αρμόδιος υπουργός και η ίδια η κυβέρνηση και τι γνώμη έχουν επί του θέματος.

Η προσπάθεια για περαιτέρω εξοπλισμό του Λιμενικού Σώματος θα συνεχιστεί, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, κατά την τελετή παραλαβής του δεύτερου ταχύπλοου περιπολικού σκάφους από το Λιμενικό Σώμα, δωρεά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), μέσω της εταιρείας κοινωνικής προσφοράς ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ και συγκεκριμένα του ιδρύματος Ωνάση. .

Ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων,  Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε σήμερα, Δευτέρα 27 Ιουλίου, με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΝΕΧ, Πάνο Ξενοκώστα, με αφορμή την ολοκλήρωση της συμβολαιογραφικής πράξης μεταβίβασης των μετοχών της εταιρίας ΝΕΩΡΙΟΝ Α.Ε. στον νέο επενδυτή.

Στην Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα στον Πειραιά, ο αποκαλούμενος νέος δρόμος του μεταξιού, φθάνει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό έδαφος. Το λιμάνι του Πειραιά είναι η πύλη εισόδου των κινεζικών προϊόντων στην Ευρώπη. Και η πύλη αυτή είναι η μεγάλη. Όπως μεταδίδει σε ρεπορτάζ ο ανταποκριτής της γερμανικής Νοτιοδυτικής Ραδιοφωνίας (SWR) στην Ελλάδα, Τόμας Μπόρμαν, η Κίνα έχει επενδύσει την τελευταία δεκαετία περίπου 5 δισ. ευρώ στο λιμάνι του Πειραιά.

Δύο έργα που στοχεύουν στην προώθηση της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων, στην εξασφάλιση της συμβατότητας των υποδομών των λιμένων της χώρας για την εισαγωγή της δυνατότητας ηλεκτροδότησης και ηλεκτροφόρτισης των ελλιμενισμένων πλοίων,αλλά και στη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των λιμανιών έλαβαν έγκριση χρηματοδότησης από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Καινοτομίας και Δικτύων (ΙΝΕΑ) στις Βρυξέλλες.

H Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΟΛΠ Α.Ε. έλαβε χώρα την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2020 με ποσοστό απαρτίας 86,41%, και ενέκρινε ανάμεσα σε άλλα θέματα τις Ετήσιες Οικονομικές Καταστάσεις και τη Διανομή Μερίσματος για την εταιρική χρήση 2019, το οποίο ύστερα από πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου ανέρχεται σε  0,5388 ευρώ ανά μετοχή, έναντι 0,424 ευρώ για την προηγούμενη χρήση (αύξηση 27%).

Ως ένα κύριο λιμάνι εισόδου στην Ευρώπη θα προωθηθεί στην αγορά της Κίνας το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο και των όσων συμφώνησαν οι εταιρείες Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) και China Merchants Port Holdings Co. Ltd (CMPort), οι οποίες θα προχωρήσουν σε όλες τις απαιτούμενες εμπορικές και επιχειρησιακές ενέργειες για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ