Σάββατο, 20 Ιουλίου 2024

Ιδιαίτερα θετική εξέλιξη για την αναζωογόνηση της «ναυπηγικής τρίαινας», δηλαδή των τριών μεγάλων ναυπηγικών μονάδων της χώρας, κρίθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, η εμπλοκή του ομίλου Fincantieri στην εξυγίανση και επαναλειτουργία, σε συνεργασία με την ΟΝΕΧ, των ναυπηγείων της Ελευσίνας.

Η ενεργειακή κρίση αποτελεί τον βασικό λόγο ανησυχίας για την παγκόσμια οικονομία και τη ναυτιλία, στην περίπτωση φυσικά που αυτή συνεχιστεί. Την εκτίμηση αυτή έκαναν οι συμμετέχοντες στο ναυτιλιακό συνέδριο του Marine Money, που έγινε χθες με φυσική παρουσία στην Αθήνα.

«Δημιουργικά» logistics αναπτύσσουν οι κολοσσοί της παγκόσμιας βιομηχανίας προκειμένου να ανταπεξέλθουν στα «δύσκολα» που έχει βάλει στη παγκόσμια οικονομία, η μεταφορική αλυσίδα των containerships. 

Στο 67% θα φτάσει το μετοχικό κεφάλαιο της Cosco στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά, μόλις επικυρωθεί από τη Βουλή η συμφωνία τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης του Ελληνικού Δημοσίου και του ΟΛΠ.

Ολοκλήρωσε με επιτυχία τα δοκιμαστικά του ταξίδια και είναι πλέον έτοιμο να υποδεχτεί τους χιλιάδες επιβάτες του. Πρόκειται για τη νέα ναυαρχίδα της Royal Caribbean International που προσθέτει στον εντυπωσιακό στόλο των κρουαζιερόπλοιων που διαθέτει.

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για τους πρώτους έξι μήνες του 2021 γνωστοποίησε η ΟΛΘ Α.Ε., περίοδο κατά την οποία πέτυχε άνοδο σε όλα τα μεγέθη.

Με τη θετική ψήφο της ΝΔ και του ΚΙΝΑΛ εισάγεται την ερχόμενη Πέμπτη στην Ολομέλεια, για συζήτηση και ψήφιση, το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την «Κύρωση του Κώδικα της νομοθεσίας για την ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο, τον μηχανισμό εφαρμογής της, την κρατική εποπτεία και τους γενικούς όρους υλοποίησης του Μεταφορικού Ισοδυνάμου». Ο ΣΥΡΙΖΑ και η Ελληνική Λύση, κατά τη συζήτηση στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν στην ολομέλεια, ενώ ΚΚΕ και ΜέΡΑ 25 καταψήφισαν.

"Τρελά" κέρδη αποκομίζουν οι πλοιοκτήτες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στους κλάδους μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων, καθώς τα ναύλα κινούνται ανοδικά για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, "κόντρα" στη συνήθη μεταβλητότητα των αγορών.

Ροή

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ