Στην αναστολή της συναλλακτικής δραστηριότητας 40 Ταχυδρομικών Καταστημάτων σε όλη την χώρα προχωρά από τις 17 Ιουλίου η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, υλοποιώντας το... νέο πρόγραμμα εξυγίανσης, που απαιτεί αυξημένο προσωπικό σε περιοχές με μεγάλη κίνηση και υβριδικό μοντέλο εργασίας.

 Αποψιλώνεται το δίκτυο, με ταχείς ρυθμούς, προς τέρψη των ιδιωτικών εταιρειών, ίσως και για προετοιμασία ιδιωτικοποίησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων

Τα καταστήματα που σταματούν να κάνουν συναλλαγές με το κοινό είναι:

1. Αγράφων Ευρυτανίας
2. Αγίου Νικολάου Πειραιά
3. Αγίου Κωνσταντίνου Αιτωλοακαρνανίας
4. Αμάρυνθου Ευβοίας
5. Χιλιομοδίου Κορινθίας
6. Χανίων 2
7. Φιλώτα Φλώρινας
8. Προυσού Ευρυτανίας
9. Πρίνου Καβάλας
10. Πλάτανου Αιτωλοακαρνανίας
11. Παραλίας Διστόμου Βοιωτίας
12. Παπάγου
13. Παναιτώλιου Αιτωλοακαρνανίας
14. Παιανίας
15. Νέας Περάμου Αττικής
16. Λεονταρίου Καρδίτσας
17. Λάρισας 2
18. Λαμπείας Ηλείας
19. Λαβάρων Έβρου
20. Κρόκου Κοζάνης
21. Κρίκελλου Ευρυτανίας
22. Κρεμαστής Δωδεκανήσου
23. Κεχρόκαμπου Καβάλας
24. Κάτω Ασέας Αρκαδίας
25. Καράτουλα Ηλείας
26. Καισαριανής
27. Ευπαλίου Φωκίδας
28. Ερυμάνθειας Αχαΐας
29. Δροσιάς
30. Διοικητηρίου (ΘΕΣ. 13)
31. Δικαίων Έβρου
32. Διακοπτού Αχαΐας
33. Γουμένισσας Κιλκίς
34. Βοτανικού (ΑΘ. 41)
35. Βάρκιζας
36. Βαρθολομιού Ηλείας
37. Ασημίου Ηρακλείου
38. Αράχοβας Βοιωτίας
39. Άντισσας Λέσβου
40. Ανατολής Ιωαννίνων

Τα ΕΛΤΑ είχαν ανακοινώσεις την προηγούμενη εβδομάδα το νέο σχέδιο αναδιοργάνωσης με στόχο, όπως επεσήμανε η διοίκηση, την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

Η αναδιοργάνωση των ΕΛΤΑ έρχεται μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών, που αναμένεται να ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές, με διεύρυνση ωραρίου με περισσότερο προσωπικό και νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας, που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων.

Είχε προηγηθεί επιστολή της διοίκησης προς τους εργαζομένους όπου ζητούσε την συμβολή τους για τις αλλαγές που έρχονται: «Πρόκειται για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, να Είμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας» τονιζόταν χαρακτηριστικά στην επιστολή.

«Προχωράμε, λοιπόν, μπροστά, κρατώντας από το παρελθόν αυτά που μας κάνουν πιο δυνατούς, το ισχυρό όνομα και αξιόπιστο δίκτυό μας, τη μακρά ιστορία και τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και αποχωριζόμαστε μη λειτουργικές και ξεπερασμένες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε προστιθέμενη αξία, τόσο για την εταιρεία όσο και για τους ανθρώπους μας, εσάς, μέσα από καλύτερες συνθήκες εργασίας, αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών μας αλλά και αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών. Σας καλώ να στηρίξουμε όλοι μαζί, ενωμένοι, την κοινή προσπάθεια προς το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων και τις αλλαγές που χρειάζονται να γίνουν, που μόνο κερδισμένους θα βγάλουν την εταιρεία και τους πελάτες μας» κατέληγε η επιστολή.